jyda med nr 4 i magen Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 For 14 dager siden fikk jeg tilbud om ny jobb. Jeg sa til han at jeg var gravid og at jeg bare kunne jobbe mellom 8-4. Det skulle gå bra sa han. Så jeg sa opp den gamle jobben min som jeg ikke likte og egentlig ikke kunne utføre siden jeg er gravid. Jeg begynte i den nye, men etter 4 dager så havnet jeg på sykehuset, og ble sykemeldt ut denne uken. Den nye arbeidsgiveren min ble drita sur. Min mann snakket med han i går og nå sier han at han ikke er sikker på at han vil ha meg i arbeid siden jeg ikke kan begynne kl 7. ( jeg tror den egentlige grunnen er at jeg er kvinne og at jeg ikke ville jobbe svart) Vi rakk ikke å skrive noe form for kontrakt så nå sitter jeg er mest sansynlig uten jobb. Pga graviditeten er det nesten ingen jobber jeg kan utføre innenfor mitt yrke så det å finne seg noe nytt nå ser mørkt ut. Jeg har ikke tjent nok til å få arbeidsledighets trygd heller. Så det blir plutselig ingen fødselspenger på meg og engangstøtten rekker jo ikke særlig langt. Vet ærlig talt ikke hvordan vi skal klare oss. Dette ble langt og sytete, men måtte bare få det ut.
Fabelaktiv Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Uff jeg syns du skal ta en prat med den nye arb.giveren og bli enig med han om litt forskjellig.. hvorfor kan du ikke begynne 7? kan du jobbe til 5 istedet? Er det noe dere kan bli enige om.. er det noe jobb du kan gjøre hjemmefra etc... lykke til
jyda med nr 4 i magen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Det går ikke ann å snakke med han. Han vil ikke snakke med meg. Da vi var ute for å se på bilen forlangte han at jeg tok med min mann og han snakket bare til han. Eneste gunne jeg fikk jobben var for han var desperat etter en sjåfør. Jeg har unger i bhg så jeg må hente å levere så noen annen arbeidstid kan jeg ikke ha. Jeg var å leverte tilbake bilen i går og da så han ikke på meg en gang. Han bare sa til mannen min at vi fikk snakkes.
Fabelaktiv Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 men kan ikke mannen din levere i barnehage da?
jyda med nr 4 i magen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 nei dessverre. han begynner før 7 og jobber til de er ferdig og siden han tjener mye mer en meg kommer hans jobb før min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå