*bolla pinnsvin* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 I går hadde jeg tatt hele huset og så stakk jeg på butikken en tur,så sambo kom hjem før meg. Da fikk jeg en sms hvor det stod: "Elsker deg for at du har gjort rent! Kjempedeilig å komme hjem til det fine huset vårt!". Ikke så godt vant han, stakkars.. ;o)
Mockanin Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Nyt det.. alltid deilig med sånne kommentarer på at man har gjort noe positivt. Tror ikke mannen min er i stand til å se det om jeg så hadde brukt timevis på å skrubbe gulv og rydde.
Pappas fultreffer :) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hehe... Høres ut som noe min mann hadde gjort Jeg også får slike meldinger når jeg vasker
Storebror & Lillesøster Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Godt han ser at du har gjort rent i allefall,ikke alle som gjør det...
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, jammen så setter han mer pris på det når det skjer da. Det er med det som med fornøyelsesparken, hvorvidt den er åpen eller ikke.. hehehehehe. ))))
Skilpadden Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Så koselig da! Jeg hadde blitt kjempeglad over en sånn melding, men jeg må innrømme at samboeren min er flinkere til å vaske enn meg, så det er vel jeg som burde rose han.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Hehe.. så kost av han :-) Godt å vite at en blir satt pris på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå