Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg lagt snuppa for formiddagsdubben sin, så skal jeg sitte å slikke sol til hun våkner (ca.2-2,5time)... så skal snuppa til gommo og goffa så skal jeg på "shopping"... må ha: -sommerdyne til snuppa -ordne bilsete til denne treige huleboeren;o) -persienner til stueglassene -hente MBT sandalene mine -så må jeg jo bare titte litt på babytøy da, thihiiii... i kveld er det full slappings på sofaen!!!! )) ha en super fin dag jenter!!! )
ZamZam Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hadde store planer for dagen, men så satte jeg meg her og har lagt de fleste på hylla fordi jeg vil kose meg litt også.. Skal kanskje dra på shopping og handle inn litt sommerklær, burde ha vært å handla litt mat, må ringe div offentlige kontrorer, hente lillemann i barnehagen, sove, så kommer svogeren min på besøk så jeg burde strengt tatt byttet på sengetøy rundt om i huset og vasket noen klær, men jeg tror jeg bare sitter her litt til å koser emg..
bambi på isen Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Har levert 3 troll unger i barnehagen, vært hos frisøren og en kjapp tur innom butikken. Videre planer for dagen er egentlig å skifte på sengene, rydde å støvsuge huset og vaske badet. Skal bare sitte her litt først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå