Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Brun, litt slimete utflod. Har noen av dere hatt det? Hva kan det være?
prøvekluten+3små Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 ja,jeg har,opptil flere ganger...kan være et brista blodkar..men ring sykehus og hør om du føler deg usikker:o)
Søtmons Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har vært mye plaget av blødninger i første del av svangerskapet. Når blødningene avtok var det ofte brun utflod. Jeg snakket med sykehuset om dette (siden jeg hadde gått der på oppfølging ifm blødningene) og de mente det var "gammelt blod" som kom ut. Jeg ville nok sjekket dette me gynekologen min! Lykke tll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå