Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt blodslim med noen dagers mellom rom nå...

Litt tykkere utflod som er litt mer lilla/ brun enn hvit.

Noen som vet hva det er?

Lest at det kan komme i åpningsfasen og at det er livmoren som jobber, men er det noe jeg bør passe på? (jeg har jo så lyst til å bade i dag) =)

Videoannonse
Annonse
Gjest julimamma
Skrevet

Jeg hadde det noen dager før fødselen startet, med nr.2. Tror det var 2-3 dager før, men det er individuelt. Trenger ikke skje noe enda. Hvis du er usikker, ta kontakt med jordmor du:)

Skrevet

Hadde du noen kynnere i tillegg da?

Jeg har ingen andre tegn på at noen fødsel nærmer seg... hehe

Skrevet

Litt blodslim kan være tegn på at slimproppen holder på å løsne! Den skal beskytte livmoren din mot infeksjoner. Når denne løsner er det et tegn på at livmormunnen er iferd med å modnes. Hos noen begynner fødselen kort tid etter- hos andre kan det gå uker...Ifølge anbefalinger jeg har lest er det ok å bade- inntil vannet går. Da bør man være mer forsiktig!!

Slimproppen kan gå gradvis eller alt på en gang. Og det er ikke sikkert at du merker at den går.. Selv hadde jeg i første svangerskap blodslim samme dag som fødselen startet. Denne gangen kom det litt på lørdag og søndag og MASSE på mandag...men ennå ingen rier...bare kynnere som har vært der hele tiden. I dag er jeg offisielt en uke over tiden...sukk!

Skrevet

ok. Tusen takk.

Man tror man "vet" så mye, helt til det skjer med din egen kropp, da blir jeg plutselig veldig usikker.

Har termin 25. juni, men ikke kjent noen kynnere (hmpf...) bare litt sånn "mensen mage"...

Så da pakker jeg ferdig og drar ut og bader litt i denne varmen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...