kyss kokken Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 man var 38 uker på vei når man kaldkvelte naboen som stiller seg opp med kantklipperen utenfor soveromsvinduet ditt FØR klokka 9 om morgenen??? Og at dette skjedde Dagen Etter at den dumme kjærringa fikk vite at jeg har skikkelig problemer med å få sove før i 6-7 tiden om morningen fordi jeg har så jævlig mye vann i kroppen...... (Dette fikk hun vite fordi hun hang over gjerdet i går og 3.gradsforhørte meg om alt fra vekt til hemoroider) Bare lurer jeg altså...
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 spørsmålet er vel heller hvorfor du ikke kaldkvelte henne under tredjegradsforhøret?
kyss kokken Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde en eksepsjonelt god dag, og ville ikke ødelegge den med å bli satt i varetekt.. Det er den ENESTE grunnen.. :-)
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det er merkelig hva man skal bli spurt om når man er høygravid. Jeg ble ofte spurt om "Ja du er vel ikke sånn kjip som nekter å ha sex mens du er gravid" eventuelt "Du er vel superkåt nå som du er gravid" Merkelig hva folk tror de kan stikke nesa si i. Men , ja, jeg tror det blir sett på som formildende omstendigheter, i alle fall i min bok
kyss kokken Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, merkelig hva folk mener de har krav på å vite bare fordi man er gravid.. Akkurat som om jeg føler for å diskutere tilstanden til endetarmen min med ei dame jeg ikke vet fornavnet på engang, bare fordi jeg skal ha en unge...
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 I går var det en fyr som spurte meg om man blir kåt av lystgass...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå