Gå til innhold

Hvor lite er lite liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere å bekymre dere? Jeg pleier å kjenne mye liv fra tidlig om morgenen, men nå er klokka ti og har ikke kjent noenting! Begynner å bli skikkelig bekymret å lurer på om jeg skal ringe til føden å høre. er i 36 uker på vei og har kjent rimelig med liv hver dag men ikke nå. Drukket kaldt vann og spist smacks honnikorn, men der inne er det stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man mener vel lite liv i forhold til det som er normalt for DIN baby. så hvis den pleier å være veldig aktiv tidlig om morgenen, og den ikke er det idag, og du ikke klarer å vekke den med søtt og kaldt og litt dytting, så synes jeg du skal ringe. Om ikke annet så blir man mye roligere etter å ha pratet med de. Ikke bra å være bekymret. Og vi må tenke på at det er vi som har ansvar for å kjenne om det lille nurket har det bra.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg kjenner på de samme bekymringene..

Det pleier å være mye liv jebnt utover dagen. I går var det ganske stille fra morgenen. Jeg lurte litt på om det var fordi det var så varmt..?

Var hos legen midt på dagen og der var hjertelyden fin. Legen sa at babyen har lagt seg godt til rette med hodet ned. Antagelig derfor det er litt roligere aktivitet. Er i uke 32, og den har snudd seg i løpet av siste uke.

Kjente godt med aktivitet en periode i går kveld, men i dag er det stille igjen. Har drukket kaldt vann og klemt litt på magen. Får noen svake dult tilbake, men ikke så mye. Ikke noe godt å bekymre seg!

Tror jeg velger å se det litt an. Har avtalt piknikk ved sjøen med ei venninne i formiddag. Satser på at det blir mer bevegelse etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...