Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 ..hvilken farge har dere valgt? Jeg skal ha en svart Emmaljunga duo...
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjører klassisk jeg, hehe.. Har en Simo-kombi som er marine-blå med litt beige detaljer...
prøvekluten+3små Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 ..her har vi to vogner...emmaljungan vi har fra guttene,er blå og enda-blåere quinnyvogna har svart sportsdel og hold-på-hatten-nå: rød bag! hehhe,pappan i dette hus skal nemli få en datter han! fælt som han sku blande seg i fargevalg og utstyr denne gangen! ikke kan jeg si noe heller,siden jeg bestemte ALT med gutta
white lady Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Vi har en beige buggis. Ville safe på fargevalget, siden vi anskaffet vogna lenge før vi visste kjønn...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Svart her! Tenkte tilogmed på at en farget vogn gjør det litt dumt om man har farget teppe...kanskje pirkete? men tror man lett går lei av en fin farge etter en stund... Og, det er kanskje lettere å få solgt en nøytral vogn..?
♥lurelure♥ Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Da vi sikkert skal ha en nr to en gang i fremtiden kjøpte vi vogn vi kan bruke til to. Og derfor grå, stål og sort. Safet med andre ord.
torisve Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Vi skal ha emmaljunga edge duo elk.. dvs en brun farge. Synes det var nøytralt og fint..
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Vt ikke hvilket merke det e, men en ny modell fra brio..og i mørkebrun:)
Pinny og lillegutt Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Vi har ikke fått rompa i gir til å kjøpe vogn enda, men vet med sikkerhet åssen farge® det blir. Vi skal ha kaki grønn eller beige aktig. For det matcher hvem vi er Både jeg og sambo bruker veeeeldig mye (kanskje litt for mye) de fargene når det kommer til klær o.l. Så det faller egentlig naturlig for oss å velge den type farge på vogn/barne klær osv også. Og siden vi får gutt, så det vil ikke se rart ut med de fargene.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Vi har en klassisk marineblå Teutonia Elegance, og en svart easywalker classic med bag (denne skal bo i bilen, og kan også feste bilstolen på)
dårligfantasi Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 vi har kjøpt inn en marine-blå kombivogn .. venter en gutt, men denne vognen kan jo fint brukes om det plutselig skulle vise seg og være jente,hehe =)
Ioren Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte army/khakigrønn kombivogn fra Simo vi =) (Den Barnas hus selger for 2999 nå ) Nydelig farge =D Vi får gutt, men hadde vært like fin farge til jente =)
Niem og Patrick Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Svart Emmaljunga duo med hjemmebrodert Ole Brumm vognteppe
KristineH79 Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte army/khakigrønn kombivogn fra Simo, syntes oxo d var en fin farge uanset kjønn, det vet vi jo ik enda!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Vi har kjøpt en grønn Mutsy vogn lenge før vi visste at det blir jente fordi det var et veldig godt tilbud akkurat da. Synes ikke farge på vogn spiller noen rolle med tanke på kjønn. Vi har kjøpt klær i alle slags farger og kommer til å prøve å unngå å skille for mye på "gutteting" og "jenteting". Vår jente skal gjerne få kjøre tråbil og gå med kapsen bak fram hvis hun vil!
Sommerfugl78 Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 Svart Emmaljunga. Ville egentlig ha en farget vogn, men så fikk vi kjøpt denne pent brukt. Men jeg synes den er fin, og tror jeg vil bli fornøyd :-) Som noen sa over, så kan en pynte med vognteppe. Og sauskinnposen min har mange farger Eneste ulempen med svart vogn er at den blir varm når sola steiker. Når barnet skal sitte i vogna om sommeren, så må en ha et pledd eller noe oppi så ikke barnet kommer borti det varme stoffet med bar hud.
Minigull07/11 Skrevet 8. juni 2007 #20 Skrevet 8. juni 2007 Blir nøytral sort Quinny vogn! Kanskje et farget bilsete.. haha.. Kan heller dille med dynetrekk/teppe...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #21 Skrevet 8. juni 2007 Vi skal ha en Beige Emmaljunga city cross med city bag
pregnante :-D Skrevet 8. juni 2007 #22 Skrevet 8. juni 2007 har kjøpt svart mutsy vogn. noen som har noen erfaringer (med vognen altså)? :-)
gobop Skrevet 8. juni 2007 #23 Skrevet 8. juni 2007 Jeg skal bestille en E. Edge duo combi i "Copper", ganske lys altså Håper jeg klarer å holde den sånn noenlunde ren, det er grått stoff i hjørnene Fin farge både vinter og sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå