JADDAjada Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hei jeg er så glad for at mannen min er så hjelpsom han går hver dag tur m barnet vårt jeg får da tid til å rydde og vaske og stelt i stand, og hvilt meg og dusja! tenker på alenemødre i min stille stund...dem må ha det travelt! alenemødre skulle fått en egen medalje for deres innsats alene!
En_av_hver Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Sgnerer denne!!! Har en sånn mann selv, og lurer innimellom på hva jeg skulle gjort uten....han kan brukes til sååå mye he, he:-)))
katlinka Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Det skulle da bare mangle? Litt krasst svar kanskje, men jeg reagerer når man bejubler mannen fordi man får tid til å stelle seg? Uansett, flott at du er fornøyd med gubben! Og ja, alenemødre gjør en fantastisk innsats alene
JADDAjada Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 jo, jeg bejubler mannen min *** ikke alle menn er født til å ta vare på damer og barn som han
katlinka Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Hehe.. kanskje jeg er særlig velsignet jeg også da som reagererte... syns bare det ikke skal være slik at noen må kjempe for ett og alt i forholdet; som en frikveld eller å få dusje ifred..
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ikke alle damer er født til å ta seg av hus og barn heller! Jeg tar det som en selvfølge at han hjelper til i heimen og med datra vår, på lik linje som han forventer at jeg gjør det. Men så sier vi takk til den andre for det som blir gjort. Tror rett og slett det handler om hva man er oppdratt med. Mine sønner, om jeg får noen, skal ikke leve på hotel her hjemme, det skal heller ikke mine døtre. Så bra at du har funnet deg en så bra mann. Du også, får´n si, hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Er egentlig litt enig med Ms. NewBooty her. Det burde jo vært en selvfølge at mannen gjorde såpass at en fikk litt tid for seg selv. Skulle bare mangle at om den ene skal vaske så tar den andre ungene. Syntes det er helt selvfølgelig jeg. Mannen min hadde lyst til å dra og ordne med båten i dag, så nå har han stått opp med ungene og levert storebror i bhg. og hatt med seg snulla ut noen timer så jeg har fått sovet lenge. (Jeg var litt sint på han i dag tidlig fordi han ikke stod opp sine ganger med snulla i natt fordi han hadde lagt seg så sent, så han tenkte nok det var best å ligge lavt i terrenget i formiddag). Så har han ryddet kjøkkenet og kokt pumpeutstyr og matet snulla og lagt henne, så nå kunne han dra og ordne med båten. Når han har gjort det henter han småen på vei hjem også antar jeg at han lager middag når han kommer hjem. Mens han er ute og koser seg med båten så skal jeg vaske de ammeullinnleggene mine (i maskin så klart) og henge de til tørk. Og kanskje smårydde litt her og der (han er ikke så god på rydding, så den biten tar jeg, så får han heller vaske). Men.. er også enige med dere.. imponert over alenemødrene som uten avlastning gjør alt selv. Jeg var "alene" frem til småen var ca. 20 mnd. fordi pappaen pendlet og vi stort sett så han i helgene, og da ville han helst gjøre andre ting enn husarbeid og bleieskift. Men etter at vi fikk vite at jeg var dårlig trappet han ned jobb og prioriterte litt annerledes. Nå er han hjemme med oss i 100% permisjon frem til september ihvertfall også skal han jobbe deltid frem til neste sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå