Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har tenkt å kjøpe ny vogn til lillegutt idag! Har sett på ei i en fantastisk delikat lys blå farge, .en lurer på om det blir utrolig fort skittent og stygt.. Noen som har erfaring? Det er forresten en Emmaljunga Scooter.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Vi har hatt en stilig lime grønn vogn til jr - og det angret jeg på ja. Og selv om trekket kan vaskes, er det ikke så lett å få flekkene helt bort. Kommer til å kjøpe et svart trekk neste gang, og heller legge en kul sportsvogn madrass oppi (simo har noen fine i softline serien)
Storebror & Lillesøster Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har også kjøp ei lyseblå og mellomblå x-lander som jeg ikke har begynt og bruke siden det er sportsvog og han er litt liten enda,men trekket kan taes av og vaskes,og om man er flink til og ha et helseteppe under så det ikke bli svart om barnet er skittent eller spiser,syntes den er fin og sommerslig i fargene...men om du bare passer på så vil den hold seg fint.
smakk Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Veldig upraktisk å ha en vogn man hele tiden må passe på å holde møkkete hender, føtter, sko osv unna bare fordi det er fin farge, synes jeg da...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Så lenge babyen er liten er det ikke noe problem. Men med en to åring, er det ikke alltid like lett. Og selv om man passer på, så er vogna en bruks ting. Tror de fleste merkene/flekkene på vogna vår har kommet ved inn og ut lasting av bilen faktisk. Lett å dunke borti noe da. Jeg tok av trekkene og skrubbet dem med neglekost og nylomvask før jeg puttet det i vaskemaskinen - men flekkene ble bare litt svakere.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Vi har lysbeige vogn til veslesnuppen Går da helt fint det så lenge man passer på å vaske vekk skitten! En møkkete vogn er like stygg om den er mørk eller lys.. Vi har hatt vogna i 14 mnd nå å den er like fin den Snuppa har spist is, vi har hatt den med på lekeplassen, gjørmete skogsveier o.l.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Går jo fint med en baby.. men med et barn på 1-2 år blir den nok fort stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå