*guttemamma* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har vært plaget noen uker med bekkenet, ordentlig stråling nedover rompa og beinet, helt ømt og ondt. Og er jeg distre og glemmer å samle føttene når jeg reiser med opp så smeller det mellom beinene. Så jeg tror jeg har fått bekkenløsning. Samt er jeg veldig plaget med nedpress, og kynnerer, føler at jeg til tider må gå med handa mellom beinene for at det ikke skal ramle ut noe. Blir å be om sykemelding, har en liten gutt på året som trenger mammaen sin også. Gubben er ikke til stor hjelp, selv om jeg faktisk føler at jeg er blidd bedre å spørre om hjelp, så er det jeg som gjør absolutt alt hjemme, og tar meg av alt som har med lillegutt å gjøre. Er så lei av at skyldsfølelsen alltid skal være der. Vet ikke helt hvordan de kommer til å ta det på jobb. Så gjenstår det å se hva legen kommer tilå si. Måtte bare lette litt på trykket. og det var godt. Flere som er/har vært plaget med disse tingene? Hvordan gikk det med dere?
firkløver`n Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hei jeg ble sykemeldt når jeg var ca 5 måneder med nr 1pga bekkenløsning. kunne knapt bevege meg, gikk til behandling både før og etter fødsel. prøvde vann terapi og slynge terapi og det funket. Dette gikk jeg til behandling på til jeg hadde bare noen få dager igjen til nr 2 kom til. de er ganske tette barna mine. startet opp med slynge terapi igjen når hun var nesten en uke gammel for da kunne jeg knapt røre meg. i de terapi gruppene jeg gikk hadde vi med barna våre. vi danset magendans og trenet styrke av alle muskler også knipe musklene. men så flyttet vi og avstandene ble for store til å være med så nå har jeg ikke fått trenet med slynge og slikt på nesten 1 år. Er til tider veldig plaget med sterke smerter i bekken og halerot og lår. men skal begynne til fysio igjen til sommeren. så jeg vil anbefale at du ikke bare sykemelder deg, men også får en rekvisajson til fysio for behandling og læremetorer for løfting og slikt. kanskje de har mamma eller to be mom grupper der du også bor. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå