Gå til innhold

Hva er for mye alkohol til mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan jeg egentlig synes at det begynner å bli nok øl-drikking gjennom uka? Jeg mener han drikker for mye øl. Kanskje 1 til 2 om dagen, alltid det som må dras frem når han skal kose seg til kvelden I helgene blir det gjerne flere øl. Men sjelden han er full da. Merker jeg irriterer meg veldig over dette. Det lukter fælt, og nurket på 4 mnd skal ikke bli vant til slike vomde lukter.... Hvordan er deres menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min drikker ikke hver dag og heller ikke hver uke. Drikker i selskap om han ikke skal kjøre, hender en sjelden gang at det blit en øl til fotballen etc også heder det vi drikker til maten (når jeg ikke er gravid)

Skrevet

Alkohol ånde err jo faktisk ikke bra for små spebarn. Her i hus er vi litt liberale, men ikke hver dag. Men mannen fikk en øl i går etter å ha jobbet og malt hus etterpå. MEN han kan like greit ta seg en lettøl. Var bare det at de hadde jeg drukket opp i går. Må det være alkohol da? Han kan jo ikke ha særlig utbytte av alkoholet så lenge det er snakk om en øl. Be han kjøpe muncholm.

Skrevet

Fikk en øl i går? Må du passe på det?

Skrevet

min tar seg kanskje en par øl til middagen på fredag eller lørdag kveld etter at poden har lagt seg. Han sier han ikke vil at junior skal forbinde øl lukten til ham.... det kan du jo spørre mannen din om det er det han vil. Det er faktisk heller ikke bra at barnet da lærer at øl må være på bordet hver gang for at det skal være kos.

Skrevet

HI her. Han sier selv han like godt kan ta Munholm, men blir sur om jeg prøver å få han til å kjøpe det istedet. Sier liksom imot seg selv da. Merker jeg irriterer meg mere og mere over dette. Prøver jeg å ymte om det blir han SUR...

Skrevet

hehe.. Nei, må jeg aldeles meg ikke. Var bare en igjen i kjølen. Og jeg gikk ut med den til han, så da fikk han den.. slapp å hente selv.. Herregud, var nå og en ting å henge seg opp i...

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt muncholm neste gang jeg var i butikken. Så fikk han enten ta den eller tørste ved kjøleskapet. Dersom det ikke er greit for deg at han nyte alkohol hver dag, så bør han kunne møte deg på halvveien. Men ta det opp på en skikkelig måte med han slik at han ikke føler du kritiserer han.

Skrevet

Nå er nok jeg bortskjemt for min samboer drikker nesten aldri, kun vin eller sprit på fest. Men jeg synes uansett at det er unødvendig å drikke øl hver eneste dag. Skjønner at du irriterer deg. Men vet ikke helt om det vil nytte å si noe heller - da må det hvertfall sies på en slik måte at han ikke blir provosert og begynner å drikke enda mer..

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

Hvis man klager over 1 øl per dag så har man ikke bodd med en alkoholiker...

 

 

Skrevet

Min drikker gjerne en øl eller et glass vin i helgene, og kanskje hvis det er fotball(ikke søndager på tippeligaen)..

Men han drakk mye mere før vi møttes..

Men han tar litt hensyn og, for er foreldrene er alkoholikere..

Men har vi ferien kan det bli en eller to hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...