Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna på mannen min, og lei meg...

Forsov oss idag, og han var stressa som fy fordi han tar med datteren i barnehagen (jeg går jo hjemme, sykmeldt..) de to dagene hun går der..

Hun pleier alltid å gå ut noen minutter før vi drar og leker litt.

Vi må alltid ta den lille praten når vi går om at lekene må bli igjen, og at hun kan leke når hun er hjemme fra barnehagen, og at i barnehagen har de kjempemasse fine leker osv. Samme praten hver gang når vi skal bort, for hun kan leke i timesvis alene. Går alltid greit når vi forklarer.

Nå drev hun ute med dukkevogna si, og jeg stod på trappa for å få hadet-klem og vinke, som alltid. Han gr bort og sier nå må vi dra, og hun skyver fortsatt på vogna, og han røsker den ut av armene hennes, og løfter henne opp og bare går, mens hun henger der og hyler. Så sa jeg at "vi må jo forklare, slik får du ikke behandle henne", og fikk til svar at "herregud, noen må jo gjøre det" og noe jeg ikke husker. (Det han mente tror jeg var at noen måtte liksom sette grensene og slutte å dulle, for han mener forklaringer er dulling. Jeg er heeelt uenig i det!!!!)

Så gikk han, med henne gråtende på armen... JÆ.... DRITTMANN!!! Han skjønner ikke at hun ikke forstår, hun er to år, og tar jammen ikke mer enn 30sek å forklare henne det, og da går det greit. Vi pleier alltid snakke masse om barnehagen og tulle når vi går og ha det moro. Er så nøye på at hun skal få en glad og god oppvekst, med trygge rammer og glade foreldre... Føler meg så sint og såret på hennes vegne. Stod og gråt etter de hadde dratt. Huff..

Trenger ikke svar på noe av dette, måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil så var det su som ikke fikk dra på tur alene?

Vet du hva?

Igjennom mine år som ugift har jeg kysset forferdelig mange dumme frosker, virker som om du også er sammen med en lite gjennomtenkt, barnslig og eiesyk frosk.

MEN det finnes snille frosker også og er du heldig så møter du den som blir en prins! (Det gjorde jeg!)

Kvitt deg med rompetrollet du er sammen med, han er ikke sunn for deg og datteren deres i lengden.

Håper alt ordner seg for dere og at dere vil få et fullverdig liv med glede og sol i livet:O)

Skrevet

:(

Så trist, skjønner godt at du blir sint og lei deg jeg!

Skrevet

Føler jeg er så sikker som jeg kan være nå... Dette var dråpen når det går utover jenta vår. Vet bare ikke når og hvordan, men det finner jeg vel ut. Hun skal ikke vokse opp slik. Bastabom.

Skrevet

Værste var liksom at jeg ikke fikk sagt hadet og tatt klem engang... Han bare gikk.. Blir så grusomt forbanna. Håper hun har det fint i barnehagen da..

Skrevet

M1g.:

Er det ikke litt drastisk å anbefale andre samlivsbrudd ut i fra et slikt innlegg?

Ta en prat med mannen din i kveld HI, så kanskje dere kan bli enige om hvordan sånne situasjoner skal takles? Skjønner godt det var kjipt å se det, men det var en spesiell situasjon siden dere hadde forsovet dere. Prat ut om det og bli enige, han skjønner sikkert at det han gjorde ikke var så smart. Lykke til =)

Skrevet

Han er slik stort sett hver dag, og han forsover seg hver dag, det er bare det at det er ekstra ille når han skal ta med seg henne. Og hvis du leter litt finner du ett innlegg fra meg igår, ang. helgetur uten partner. Jeg vet det selv så veldig godt, men vanskelig å ta steget. Og nå er det nok, slik skal ikke ungen min vokse opp med en sur og grinete far som lar det gå utover henne..

Skrevet

Jeg skjønner at du reagerer på innlegget mitt, men dette var ikke det første innlegget som gjaldt HI og hennes samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...