bady Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er i uke 29, og det er jo enda en stund til jeg skal føde. I det siste har jeg ekle drømmer om natta. Jeg drømmer at jeg må på sykehuset fordi jeg har så vondt, fordi jeg blør, eller fordi noe ikke er som det skal. I drømmen kommer jeg aldri til at jeg føder, men drømmene er så ekkle. Noen flere som har det sånn? Hvorfor drømmer man sånn?? Tror dere det er fordi jeg gruer meg sånn til denne fødsel??
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei! jeg er også i uke 29, og har til nå drømt masse rare drømmer om de helt merkelige ting. I natt drømte jeg at jeg hadde fått blødning nedentil, og da jeg våknet var jeg sikker på at det var helt reelt. Sprang inn på badet for å sjekke, og fant heldigvis ikke noe galt, fysj så ekkelt, blir jo så skremt. Men vet det er vanlig å drømme slike bisarre drømmer i svangerskapet. Hvorfor vet jeg ikke, kan kanskje ha noe med hormonforandringer å gjøre?
@nne p@ l@nne Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg drømmer merkelige drømmer og er også i 29. En natt drømte jeg at jeg fødte (alt fortidlig) Mannen min kunne ikke være med så da tok jeg likså godt med gutten min på 8, for å være der for meg under fødselen (hadde self. aldri i verden gjort det, men i drømmen virket det som en naturlig ting å gjøre) Jeg fødte og dro hjem samme dag. Jeg måtte på butikken å handle så jeg sende storebror alene hjem med en liten prematur baby i forveien for jeg kunne vist ikke amme han allikevel :-0 Skikkelig teit drøm!!!
MAHG Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Husker selv at jeg drømte om at jeg blødde og at morkaka løsnet når jeg var rundt uke 28. Skikkelig ekkelt, men jordmora mi sa at det var helt normalt. Jeg er har bare 4 dager igjen til termin nå, så det var iallefall ikke noe tegn på at noe var galt. Alt er i skjønneste orden med meg og babyen. Jeg tror det er en måte å forberede seg på, slik at en er skjerpa. Hvem vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå