Gå til innhold

Moniccen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen til deg!!

Fødeklar nå..?

Tenker på deg.. var det i dag du skulle inn igjen og snakke med de om ks?

Ønsker deg masse lykke til isåfall, og stå på ditt!

Tenk du gjerne kommer hjem med dato for når du skal få hilse på vidunderet.. *misunnelig*

Hvordan er formen?

Klemmer fra en spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødeklar i dag gitt :)

Og tenk om noen kunne velsignet meg med en aldeles normal hode-fødsel... Det er mitt største ønske for tiden!

Skal på føden kl 10. Snakke om KS, sikkert avtale dag i neste uke. Må sikkert sjekke leiet også, men jeg tror nok d er d samme.

Har enda vondt i magehuden etter vendingsforsøket...

Gleder meg vanvittig til å få dette overstått nå.

Formen er sånn passe... BL er ille nå for tiden, og tenker mye. Men er hjemme da, så kan slappe av og hvile når jeg vil. Kose meg med guttene og sambo. Han gjør jo alt han kan for meg nå for tiden stakkars...

Hvordan går det med deg? Jeg svarte deg i "Why me?"-tråden i går, så hvis du leter den opp ser du det :)

*klem*

Skrevet

masse lykke til på føden, det er jo ikke lenge til.. Regner med du bor nærmt med andre ord.

Formen min er grei bortsett fra bl... den er jo et kapittel for seg selv. Men, har sagt så lenge alt er bra med attpåklatten så holder eg ut..

Har jo ikke så mye valg heller da.. hehe. Ca 15 uker igjen.. går nå fort også da.

Mannen er mye borte på jobb for tiden, så det er litt uvant og tungt, men snart skal han ha ferie, så det gleder vi oss til!

Gi oss oppdatering når du er tilbake!!

Tvi tvi!!

klem

Skrevet

Sånn...

Joda, har ett minutts kjøring til sykehuset hjemmefra, så det går fort :)

Da blir d KS neste torsdag... Herregud som jeg gruer meg. Men d er i hvertfall et bedre alternativ enn setefødsel, for meg.

Plutselig bare 7 dager igjen... *wæææ*

Gyn ringte akkurat og sa at dersom fødselen starter i mellomtiden, er det alltid folk der som kan ta KS med en gang, så jeg trenger ikke være redd for det heller, heldigvis.

BL ja... Slitsomt, syns bare det har blitt verre nå på slutten jeg. Men håper jo d blir bedre etter ungen er ute.

Blir godt for deg og få mannen hjem ja! Sambo er hjemme, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han.

Får vel bare bruke den siste uke til å hvile meg mest mulig... Forsøke å slappe av og stole på at dette går fint.

Takk for at du bryr deg!

*klem*

Skrevet

Ååå, en uke til babyen din er der!!

Eller før..

Godt de er greie der på føden,og beroliger deg!

Skjønner godt du gruer deg, men det er nå godt å vite at det kommer til å skje i rolige og ordnede forhold.

ja, nå må du hvile deg, og ruge skikkelig den siste uken!

Plutselig er det en annen hverdag..

Vet du hvor lenge du må være på sykehuset pga ks?

Kommer til å vente i spenning her på oppdatering fra deg neste uke...

Du vet fortsatt ikke hva kjønn det er?

Hvor har du hatt mest vondt vel BL? Er selv plaget mest med symfysen.lysken og setet/lårene. Heldigvis ikke så mye i ryggen enda..

Tror det er viktig du prøve å tenke positivt ja. Dette kommer til å gå så fint..!! Heier på deg..

mange klemmer tilbake..

Skrevet

JM var faktisk ikke så veldig beroligende, men gynekolog-dama ringte meg og da ble d bedre. :) Hun er kjempekoselig.

Får bare knipe igjen så godt jeg kan de neste dagene, selv om jeg er veldig redd for at den kan komme før.

Gyn-dama forsøkte å se hva d var da jeg var på vending, men greide d ikke, den lå for langt ned i bekkenet :/ Så nysgjerrigheten får leve litt til :)

JM sa jeg måtte regne med 3-6 dager på sykehuset, alt etter hvor mye smerter jeg fikk etterpå og slikt. Håper inderlig det er rolig der da, så jeg får slappet av så mye som mulig.

Hadde mye vondt i korsryggen/helabeinet i begynnelsen, men nå er det mest foran. Syns d blir verre og verre, er vel fordi bebisen presser mer på tenker jeg. Ikke så lett å gå og reise/sette seg lengre. Får av og til noen ilinger nedover rumpa/lårene, skikkelig ubehagelig. Kjennes nesten lammende ut.

Har du hatt BL med de andre ungene også?

Positive tanker og hvile/ro står øverst på lista kommende uke, d er sikkert og visst!

Skal snakke mye med venninner som har tatt KS, og som jeg vet syns d gikk helt greit.

Også har man jo BIM da :) Mange gode ord å hente her inne.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...