Gå til innhold

må bare spørre... er dette kanskje rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt 5 sånne mensen tak i magen nå siden jeg sto opp. kjenner det også bak lårene og nedover.. varer sånn ca 30 sek.

når jeg gikk på do i mårrest var det en god del slim/utflod greier på papiret. fargen var sånn gul/grønn. kan det være slimproppen som er begynt å gå? i tillegg så hadde jeg og sambo sex i mårrest. etterpå la jeg med rompa i været og maserte brystvortene litt... kanskje jeg har satt i gang noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ikke meningen å være anonym:))

Skrevet

Det kan iallefallvære opptakten til noen. Slik jeg har skjønt det oppleves rier forskjellig fra person til person, men de har felles smerte fra korsrygg og frem til magen, og de kommer i regelmessige tak.

Skrevet

kan hende det. ta tiden utover,kan være begynnelsen på noe eller de fantastiske masriene da. prat med føden, de sjekker de.

Skrevet

Kan jo virke som noe er i gang.

Blir det litt rytme og kraftigere smerter nå så er du vel helt sikker.

Slimproppen min har også godt for en stund siden, og går jevnlig med noen tak. Spesielt om kvelden. Men vet at det må bli mye vondere før jeg håper på noe.

Men vi er iallefall nærmere enn vi var i går i dag :)

Skal iallefall krysse fingrene for at det har begynt til deg.

Skrevet

det er ikke kynnere for det går ikke over hvis jeg reiser meg opp å går. smerten starter nede i magen også gå de opp. maagen blir kjempe hard. hvordan er det med masrier da? kjennes de lik ut som vanlige rier? hvor lang tid bør det være mellom før jeg er sikker på at det er rier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...