Gå til innhold

Koseklumpen og jeg :)

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er kanskje her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja no sånt..

Tror jeg er synsk.. Hihi

Sitter her og veldig vurderer om jeg skal ta turen til dere, eller om jeg skal rydde det rote-huset her... Hmm

Skrevet

Ja... si det.. he he

Jeg har planer om å kanskje komme meg en tur i sentrum..nutta trenger solhatt...glemte å se etter det på sparkjøp..

her er det rotete, ser ikke ut.. har nettop vasket opp 80% av det som skal vaskes opp...

Når har klumpen duppen sin??

Skrevet

Han sover fra ca 12-14..

Hehe.. Skulle rydda litt rundt, ordna oppvaskmaskinen.. tydda badet.. vaske håndkler.. mulig klær, men det gjorde jeg her om dagen så er ikke helt sikker..

Skrevet

Hmm.. ska du noe etter duppen da??

snupp ha dupp fra 11 til 13...

Skrevet

Vekker jo gubben kl 16 da.. Og da skal vel middagen være ferdig, kjenner jeg han rett ;)

Hmm.. *tenke tenke*

Skrevet

he he..

jasså...han står på krava.. har hele tia trudd det var du som hadde baller av dere to jeg

;p

Skrevet

Hehe.. Er som regel han som lager mat da.. Hehe... Men de 3 siste dagene er det jeg, pga da har han vært ute og mala..

Hmm.. Det jeg kunne gjort var å ta med klumpen i butikken nå, så lage salat og sette på vekkeklokka til gubben så kan han spise når han står opp.. Det er en mulighet.. Og rydde i morra det jeg ikke rekker nå..

Skrevet

JA, men hvis du heller ville om det er enklere for deg så kan jo evt sjåast i morgen..så du får ryddet og så kan vi evt prøve å treffes tidlig hvis det passer best for deg (da er jeg mer forberedt enn det jeg er nå, sitter svett og feit i koseklærne...he he) for nå er det ikke lenge til snupp sin legge tid..

Skrevet

Ja kan jo det.. Bruker ho å sove i vogna si da? For da kan jo jeg evt gi han lunsj der vi er liksom..

Skrevet

Hun har aldri likt å sove i vogn med mindre jeg triller vogna..

Skrevet

Hmmm Okei.. Så da må vi være hjemme hos dere mens ho sover?

Skrevet

Nei.. tror hvis jeg setter hu vogna med grøt og melk i magen så vil hun nok sovne hvis hun blir trøtt nok se.. hvis vogna hadde stått rolig ute hadde det ikke funket

Skrevet

Hehe sjeldent det går her også gitt..

Menne skal vi si vi finner på noe i morra istedet da? Så får jeg rydda her, og kanskje gjort meg ferdig til helga :) Så kan jeg slappe av (male) i morra..

Aue ryggen min! :(

Skrevet

da kan vi finne på noe i morgen, for da slipper du å ha rydding i bakhodet :)

og jeg vaske opp..sukk

tenk ut et tidspkt da :)

Skrevet

Hihi.. Vi er dumme og da.. Kunne jo vært ute i sola og kosa oss istedetfor å rydde! Hehe

Men deiligere å slappe av og kose seg når man vet det er ryddig hjemme :)

Tidspunkt.. Hmm.. Kan jo være hos deg rundt 10, så gir jeg han mat hos deg? Også kan vi trille tur i gamlebyn eller noe?

Eller skal vi dra no annet sted? Lunds f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...