Tiggywinkle Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 solen og varmen i fulle drag. Vi er ute i den deilige hagen fra tidlig morgen til sene kveld. Alle måltider inntas ute og vi koser oss. Det betyr at pcen støver ned, men dere er ikke glemt for det.... I morgen drar vi til Køben på kjærestetur. Mamma og svigermor skal passe barna. Jeger jo veldig spent da, lillemor er jo fremdeles ikke interessert i så mye annet enn pupp (fin slankekur...). Men med 2 strålende bestemødre regner jeg med at hun er omvendt og spiser både grøt og middag når jeg kommer hjem. Jeg gleder meg masse til å drikke vin og spise god mat med min kjære, sove lenge, shoppe og kose meg. Kommer sterkere tilbake her når været snur. Kos dere i solen alle mann. Sommerklem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Herlig!! Kos dere masse og nyt hvert sekund:-)
Plutseliten :) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Har sendt en hilsen til deg i svaret om tenner og utilpasse babyer Men sier det igjen...god tur,kose dere masse!
Trollmora Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 God tur på kjærestetur! Savner å ha familie i nærheten som har lyst til å passe barna! Eldste blir 5 i august og vi har aldri vært borte fra barna samtidig. ....men i slutten av oktober, ja da skal vi begge bort med jobben, det blir bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå