Gå til innhold

OBS cafeen på sørlandssenteret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der med min søster for noen måneder siden, og reagerte veldig på en ting som skjedde.

Min søster bestilte kjøttkaker uten ertestuing, og da hun hentet maten lå ertestuingen på tallerken.

Hun sa at hun hadde bestilt uten, og hun ene ansatte gikk bort til søppelkassen og skrapte av ertestuingen :P

Frister litt å tipse mat tilsynet, kan nemlig ikke helt se for meg at det stedet der er så OK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ikke inn på slike steder jeg. Jobbet en sommer på en lignende cafe, og etter det har jeg ikke spist der for å si det sånn!

Skrevet

Javel? Har hørt om verre tilfeller......Men hun kunne jo ha fjernet ertestuingen på en mer diskre måte da, det er jeg enig i.

Skrevet

hehe det slår ikke bakeriet på sartor senter på sotra i bergen...... Jeg bestilte et pizza stykke, og hun bak disken tok pizzastykket i hånden og trykket det opp i en pose. Jeg sa til henne at jeg ville ha et nytt stykke som hun ikke hadde tatt i med fingrene på den måten, og da ble hun dritsur, tok et nytt stykke med en kakespade (sånn som man faktisk skal gjøre) og la det i posen, og like før hun gir det til meg så dytter hun stykket godt nedi posen med fingrene sine.....For en ekkel gris! Jeg sa til henne at det kunne hun spise selv, og at jeg håpte hun hadde tatt i mot penger fra en bråte mennesker som ikke vasket hendene etter å ha bæsjet på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...