Gå til innhold

Tips om barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i oktober og bestilte min barnevogn for to dager siden. Det var 12 uker leveringstid + 4 uker fabrikkferie, så jeg rekker akkurat å få den før babyen kommer. Dette visste ikke jeg, helt tilfeldig at jeg var så tidlig ute. Så hvis man ikke skal ha lagervare, er det ikke noen vits å drøye det så mye...

Bare et lite tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoi! hvor bor dere folk der hvor bestillingstida er så lang egentli? her i trondheim går vi bare i butikken og triller vogna med oss ut med en gang

Skrevet

-helt sant, jeg har termin i oktober og trodde jeg var tidlig ute da jeg bestilte vogn på mandag.

Jeg får nemlig ikke min før i september, dette var en Emmaljunga duo.

Tror ikke dere bør vente, for dette er veldig vanlig i hele landet etter hva jeg hører...løp og kjøp!

Skrevet

hvor bestilte du fra?

Skrevet

Bor i Oslo. Dette er Teutonia som har så lange levringstider. Skal man ha en modell/farge butikken har på lager er det sikkert ikke noe problem, men det vet man jo ikke sikkert, da. Greit å være ute i god tid.

Skrevet

Teutonia via Lilleprinsen.

Skrevet

...hva heter den..den ligger i Hillevåg (stavanger)..

Baby Miljø tror jeg det heter..

Skrevet

hoi!

glad jeg er ferdig med vognstyret hører jeg..kjøpte i svinesund vi,men skulle jo bare ha en bag til ei vogn vi allerede har vi da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...