Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har termin i oktober og bestilte min barnevogn for to dager siden. Det var 12 uker leveringstid + 4 uker fabrikkferie, så jeg rekker akkurat å få den før babyen kommer. Dette visste ikke jeg, helt tilfeldig at jeg var så tidlig ute. Så hvis man ikke skal ha lagervare, er det ikke noen vits å drøye det så mye... Bare et lite tips..
prøvekluten+3små Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hoi! hvor bor dere folk der hvor bestillingstida er så lang egentli? her i trondheim går vi bare i butikken og triller vogna med oss ut med en gang
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 -helt sant, jeg har termin i oktober og trodde jeg var tidlig ute da jeg bestilte vogn på mandag. Jeg får nemlig ikke min før i september, dette var en Emmaljunga duo. Tror ikke dere bør vente, for dette er veldig vanlig i hele landet etter hva jeg hører...løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Bor i Oslo. Dette er Teutonia som har så lange levringstider. Skal man ha en modell/farge butikken har på lager er det sikkert ikke noe problem, men det vet man jo ikke sikkert, da. Greit å være ute i god tid.
frida-73 Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 ...hva heter den..den ligger i Hillevåg (stavanger).. Baby Miljø tror jeg det heter..
prøvekluten+3små Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 hoi! glad jeg er ferdig med vognstyret hører jeg..kjøpte i svinesund vi,men skulle jo bare ha en bag til ei vogn vi allerede har vi da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå