Gå til innhold

Syns dere dette var frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde barnebursdag for datteren min i går,har egentlig dagen i dag,9 år :-)

Selskapet skulle starte kl.17.

Hun ville gjerne ha ei veninne der en stund før,og vi ba henne bort.Kom ca.14.30.Det var jo greit,for da kunne de leke sammen mens jeg gjorde klart.

Hun hadde også bedt to tvillingjenter i bursdagen,de går et klassetrinn over henne.Bor ikke så langt unna oss.Men det er først i det siste hun har begynt å leke med dem,så jeg kjenner ikke noe særlig til foreldrene ennå.Har hilst på dem,så jeg vet hvem de er.

Kl.15. får jeg plutselig se en bil svinge inn i gården.Er våt på hendene,så jeg går for å tørke meg.Når jeg kommer ut har disse to jentene kommet,og moren reist!

Ble litt overrasket siden det er to timer til bursdagen begynner.Lurer på om vi har skrivd feil kl.slett på invitasjonen?

Men så hører jeg datteren min si at bursdagen begynner ikke før kl.17,hun var litt overrasket hun også tror jeg.Og de svarer at de vet da det!

Da kjente jeg at jeg ble ganske så irritert!

Går det an det da,å bare slippe av ungene to timer før uten å spørre eller si et ord til meg?Syns det er helt merkelig.Kjenner jo ikke foreldrene engang!Greit hvis de skulle noe og spurte om de kunne komme litt før,men dette syns jeg var frekt!

Ble jo litt ekstra styr også da,for jeg var ikke ferdig med alt jeg skulle heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig da? Utrolig frekt spør du meg.. Jeg hadde blitt skikkelig irritert.

Skrevet

Det var frekt! man gjør da ikke slikt, joda greit hvist det var avtalt osv.

Men NEI! slik gjør man ikke.

Skrevet

Ikke bare er det frekt, for alle bør da vite hvor mye styr det er i timene før et selskap. Men jeg reagerer også på hvor kalde de foreldrene som gjør sånn er. Nå er lillegutt bare 13mnd ennå, men når den tiden kommer vil jeg da aldri slippe han av et sted uten at jeg er sikker på at han blir tatt gått imot og er sikker.

Håper du sa noe/spurte hva som skjedde da de ble hentet

Skrevet

UTROLIG FREKT!!!

Hva sa de når de hentet da? Jeg slutter aldri å undre meg over hva som foregår i hodet på folk.

Skrevet

Himmel og hav dette var helt på grensen. Jeg tror jeg ville ha spurt dem forsiktig om de hadde misforstått invitasjonen neste gang jeg traff mora. Da får du svar på om det var en misforståelse, eller om de ikke er helt på nett. Hvis dette er barn som jenta de leker med så er det jo greit å vite hva forledrene står for...

Skrevet

Værste jeg har hørt!

Skrevet

Lurer på hva foreldra hadde sagt omdere hadde stikki bort til kjøpesenterer , eller lignende, og blitt der i to timer og latt tvillingene stå igjen der mammaen avleverte de..

Skrevet

Ja, det synes jeg var frekt! Bursdagen startet kl 17 og da kommer man til rett tid. Merkelig mor!

Skrevet

Fikk meg ikke til å si noe da de ble hentet,burde vel kanskje gjort det men...jentene sa jo de var klar over at det ikke begynte før om to timer.

Rare folk,kunne aldri falt meg inn å gjøre sånt noe....

Har jo hendt jeg spør om datteren min kan komme litt før i selskap hvis det er andre ting jeg må rekke samtidig.Men da er det kanskje snakk om et kvarter,og jeg spør alltid!

Syns også det er greit å snakke med foreldrene.Disse foreldrene har jeg jo knapt hilst på et par ganger!

Var litt stress på den tida i går også.blir alltid litt styr i siste liten.Og de to guttene her,12 år og 16 mnd,skulle bli hentet av foreldrene mine og være der under selskapet.Så de kom midt oppi dette også....nei,kjente jeg ble irritert ja....og disse jentene er attpåtil ganske masete og frempå,spør om å få noe hele tiden.

Skrevet

Dette er noe av det utroligset jeg har hørt på lenge!!!! Du skulle konfrontert foreldrene med det da de hentet ungene!!!.....men det er vel lettere sagt enn gjort;-/

Ble helt sjokkert jeg nå.....

Skrevet

Jeg hadde kanskej vurdert å si noei ettertid jeg, så de ikke fortsetter på samme måte i fremtiden.

Den kunne jo vært at du ikke var hjemme da de bare slapp de av. Eller at det var du som skulle levere de andre barna dine til barenvakten, det hadde jo blitt et stort problem med to ekstra barn i bilen.

Skrevet

Tenkte det samme jeg.Hva hvis vi skulle noe?De kunne jo ikke vite om vi skulle være hjemme eller ikke?

Skrevet

Nettopp. Så tror nesten jeg hadde jugd på meg et ærend og sakt at du ikke fikk reist i butikken og kjøpt den tingen du manglet pga dem.

Ikke vært sur, men bett dem om å kommet da det startet neste gang.

Skrevet

Hvis hun fortsatt leker med dem neste år,og vil be de igjen,tror jeg bare jeg rett og slett sier at vi har et ærend først,og ikke vil være hjemme.Hadde jeg enda kjent foreldrene godt hadde det kanskje vært litt annerledes.Men nei,jeg hadde aldri gjort det da engang,ikke uten å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...