Brenda med 2 ute Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen som vet når neste treff er? Enten det er gåtur eller om det er bimtreff. Er "ny" i byen (oslo) og har lyst og bli kjent med flere blivende mammaer. Har jobbet kveld hele tiden og når er jeg sykemeldt så jeg har ikke kunnet vært med på de tidligere treffene. Eller om det er noen som har lyst på og ta en kaffe i oslo en eller annen dag så er jeg med på det=) Er 27 år og venter mitt 1e barn i august da=) Takk for svar=)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei på deg.. Jeg er ikke ny i byen med vil gjerne bli kjent med noen som skal ha barn siden det er det veldig lite av i min vennekrets. Jeg har termin 10.juni jeg da... Hvor i oslo bor du? Send meg gjerne en personlig melding. Det gikk ikke hos deg så jeg.. Er forresten snart 26 år..
Brenda med 2 ute Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg svart og oppdatert siden min, var ikke klar over at jeg ikke hade krysset for postkassen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå