Gå til innhold

dag og trygve kom 30.05.07


Gjest

Anbefalte innlegg

heisann!

onsdag 30.05.07 ble guttene mine født.

hadde fått time til igangsetting dagen etterpå, men de ville ikke vente så lenge, så de kom av seg selv. :)

fødselen gikk bra og nokså fort. ca 10 timer med åpnings rier og 22 minutter med pressrier så var begge ute.

trygve veide 2460 og var 47cm lang

dag veide 2790 og var 47cm lang han og.

trygve kom etter 8 min med pressrier, og alt var bare bra, men så kom navlestrengen forran hodet på dag, og de måtte hjelpe til med sugekopp. hadde det ikke vært for at de visste at det var god åpning så hadde det blitt keisersnitt.. heldigvis slapp jeg det!!! :)

så 22 minutter etter at pressriene startet var begge ute og i fin form. fikk dem på magen og alt var bare herlig! måtte sy 3 sting, for jeg revnet bitte litt, men det var ikke mye, fikk bedøvelse og, så jeg kjente ingenting.

begynte og blø endel etterpå, og mistet ca 2 liter blod så jeg fikk blodoverføring, men det var ikke noe problem det heller..

alt er bare flott og våre to små eneggede gutter har det kjempe fint.

fødte på onsdag og kom hjem på søndag og alt går fint! :)

ammer begge to foreløpig men det gjør sabla vondt når de suger seg fast, for jeg ble helt sår de første dagene når det ikke var melk og de sugde hver time for å få igang produksjonen.. håper det blir bedre snart ellers blir det nan!!!

lykke til alle dere andre, og gled dere!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!! To skatter på en gang! Om du får til amming så er det enda litt lettere enn nan. Puppene er der hele tiden og du trenger ikke vaske flasker og blande og varme osv. Bare vennlig tips fra en som holdt ut alle lagene i starten men ver veldig glad for det i ettertid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...