Gå til innhold

Er dere forsiktige i sola? En advarsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker godt at det å bruke faktor var for pyser, og tidligere var jeg brun som en nøtt fra påsketider. Så gadd jeg ikke mer. Hva er vitsen? Bruke hele ferien på å plage seg flere timer daglig i solen, for at fargen skal forsvinne 14 dager etter man kommer hjem. Nå koser jeg meg i skyggen. (i hvertfall langt mer) Det rare er at jeg fremdeles får farge, selv med caps og skyddfaktor 25. Morsomt å være brun som tjueåring, men fortsett med hysterisk soling til dere blir 40, og dere har hud som en 80 åring.

"Streng og belærende, med flere skumle føflekker som er fjernet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri tålt sola jeg, takler varmen heller dårlig så jeg har altid holdt meg i skyggen og er ikke spes glad i å bli solbrent så har altid smurt godt, og jeg har vist siden ungdomskolen at jeg ble like brun som disse sol stekte vennene mine. men de ble solbrene og hadde jævlige netter og lå muse stille i timesvis men jeg var i skyggen og rundt om kring å hadde det gøy. med gutta. hehe

Skrevet

Jeg har ikke fjernet noe skummelt ennå ,bank i bordet, men jeg bruker faktor 20-25 hele sommeren, og blir brun som ei nøtt selv om jeg ikke steiker meg lenger. Før var det som du sier fritt fram, vi lå med faktor to hele åttitallet og bakte, ikke rart vi blir ramma av mye rart nå i ettertid... Men nå skal jeg rette eksamener på verandaen, med masse faktor og solbriller - bruke den tida da det ikke er for varmt og før sola blir helt stikkende sånn midt på dagen...

Skrevet

Kom vel på dette med skyddfaktor, etter å ha sett en jeg kjente igjen fra ungdommen her om dagen. Brukte tydligvis ikke faktor, og når man er over 40 begynner slikt virkelig å vises. Var ikke akkurat rynkefri, for å si det sånn.

Skrevet

Jordnøttolje hadde vel sine glansdager på 80-tallet? Tror ingen med vettet i behold bruker det lenger....

Her går det i s.f. 40 på brystet og på pigmentflekkene + 25 resten av kroppen.

Luten:

Kos deg med rettingen, jeg for min del drar til Prekæsland for å bo i Hobbyen min:o)

Ha en strålende dag og en fin helg!

Skrevet

Å så deilig! Kos deg masse i Hobbyen! Vi skal ha middag ved badedammen, med grill og faktor...

Skrevet

Ja, jeg er forsiktig, smører med 15 på meg selv. Når man har barn er det ikke like enkelt å ligge i sola så det begrenser seg jo selv. Syns heller ikke det er pent å være mørkebrun.

Skrevet

Ikke smør pølsene før de skal grilles da? De skal faktisk bli litt brune:o)

Kos deg med familien...

Skrevet

passer å dytte litt akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...