Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Var på do nå nettopp, og da hadde jeg endel hvitt-grått slim i trusa! Kan dette ha vært slimproppen, eller tror dere det bare er utflod? Er 34 uker på vei!
junisnuppa/fødeklar Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det kan være deler av slimproppen,eller bare utflod. mange får mer utflod på slutten. Om det er deler av slimproppen trenger ikke det å bety at du er klar for å føde snart. Det kan faktisk danne seg en ny hinne igjen før den tid....Lykke til i somervarmen )
Forskeren Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Da slimproppen min gikk sist gang var det også litt blod i den, jeg var da ikke i tvil om at det var proppen, men det er jo så forskjellig.... Men har ofte hørt at det dannes ny dersom den går tidlig, så det trenger ikke være noe tegn på tidligere fødsel i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå