Gå til innhold

pupper og graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen eeeelsker puppene mine. han sier alltid at de er perfekte og det er som om de ble laget for han. han påpeker ofte hva som gjør dem perfekte, en kurve her, fargen på området rundt brystvortene osv.

det er selvfølgelig kjempebra at han liker dem, og selv om jeg vet at han elsker meg over alt og kommer til å elske meg uansett, er dette en av grunnene til at jeg nøler sinnsykt med det å få barn. jeg driver å sier til han at 'de kommer til å forandre seg', 'jeg kommer til å få kviser' og alt det andre som hører med, men han sier bare at det bryr han seg ikke noe om.

jeg er bare redd for at han skal slutte å like puppene mine hvis jeg blir gravid. jeg vil ikke ha barn for enhver pris, jeg vil ha typen først og fremst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er helt seriøs nå?

da syns jeg du skal gå å sterilisere deg med en gang, om du ikke vil bli gravid fordi du er redd typen ikke skal like puppenen dine etterpå syns jeg ikke dere bør få delta i den gleden det er å bli gravide og få et barn.

Skrevet

Mannfolk er stort sett enkle på det feltet ;-) En pupp de har "fri" tilgang til, får leke med og undersøke, er stort sett alltid flott og den beste i verden. Store som små.....

Skrevet

teit innlegg ass, herregud, snakk om å ikke ha verdier her i livet, men du burde holde av litt penger til silikon så kanskje du kan få unge en dag alikevel?

Han liker sikkert ikke puppene dine når du har født, så klart ikke.... han juger nok bare, hvem liker vel ei dame med kviser og hengepupper?? virker ikke helt som dere har skjønt det....

Men kanskje dere vokser opp..

Skrevet

Høres ut som en teit tankegang..

desuten så blir ikke alle pupper hengepupper etter man har vært gravid.....??!

min har ikke forandra seg nesten i det hele tatt...etter 2svangerskap.

å det har ingenting med om man ammer eller ikke..det er hormoner under graviditeten..

Å kviser??................fikk ikke noe mer enn jeg noen gang får et par under mensen!

høres ut som du tror at man blir helt på tryne etter graviditet...............

OG hvis mannen din skulle slutte og like de / kroppen din fordi den kan forandre seg ....

jah...

voks opp... før dere vurderer barn iallefall!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vær litt greie her nå!

Det er ikke noe galt i å spørr om dette, fleste kvinner ville lurt på det!

Ingen som har hørt om dårlig selvtillit her....!?!

Du må ikke la det bestemme for om du vil ha baby eller ikke, jeg kan love deg at typen din er like fornøyd med kroppen din etterpå og imens.

Du kan jo advare ham om at han kan fort bli litt våt hvis han skal kose med de når du har fått melk då....:)

Typen min har samme forhold til mine pupper, og han er fortsatt fornøyd! Kan hjelpe masse med veldig gode støtte-bh`er, jeg slapp hengepupper pga at jeg brukte strame sports bh`er fra jeg ble gravid.

Skrevet

takk til alle som har svart seriøst her:)

jeg vil veldig gjerne ha barn, men ikke hvis det betyr at det går utover forholdet til typen. han er det aller viktigste for meg, og hvis jeg fikk velge mellom å være sammen med han for alltid, eller få barn og forholdet ble slutt, ville jeg valgt det første, og heller vært barnløs for alltid..

jeg skjønner at det er mange som er litt fanatiske her inne som mener at det å få barn er det aller viktigste i livet og meningen med livet og må oppnås for enhver pris, men det er ikke alle som mener det, og jeg er en av dem.

Skrevet

så om du får hengepupper etter graviditet og mister typen pga det, så er det barnets skyld da?

forbli barnløs du, dette er vel ikke verdier man behøver å avle videre på..

Skrevet

4 ting jeg vil påpeke i dette siste svaret:

1. man kan jo ikke la folk med andre verdier enn deg selv få barn. fysj!

2. hvis du leser alle innleggene på nytt kanskje du legger merke til at jeg aldri nevnte med ett ord at jeg kom til å skylde på barnet for noe som helst.

3. ved å bruke uttrykket 'avle videre på' viser du vel hvordan du *egentlig* ser på kvinner som får barn.

4. hvis du ikke skjønner at jeg er redd for hva det å få barn gjør med forholdet til typen min, begynner jeg å lure på hvaslags forhold DU har til DIN bedre halvdel.

Skrevet

"Alle" liker best en "pen" kropp(som kan være så mangt, en kropp man kan se har bært fram barn kan også være desto vakrere!). Og de aller fleste er litt bekymret får å få en mindre pen kropp, uansett årsak!

Ikke gi deg jente! Det er ikke rart du tenker litt på det også, det betyr jo bare at du bryr deg både litt om utseende og om mannen din, ingenting galt i det! ;)

Skrevet

Han er vel ikke sammen med deg BARE på grunn av puppene dine!? Hvis du spør han på en oppriktig måte så får du sikkert et ærlig svar.

Dessuten kommer de nok desverre til å forfalle litt med årene selv om du ikke får barn..... :-)

Skrevet

1; man overfører verdiene sine til barna, og dette er verdier som jeg tror du heller ikke vil sette pris på om det slår deg i ansiktet en vakker dag, noe det helt sikkert kommer til å gjøre.

2;du vil skylde på graviditeten, altså barnet

3; jeg har to barn selv, som heldigvis ikke vokser opp med en tro om at kvinner er under menn og må ha perfekte pupper for å være verdt noe som helst.

4;jeg har en mann som støtter meg, elsker meg, respekterer meg, og syns jeg er vakker både før og etter svangerskap, og det kunne ikke falle han inn å gå fra meg selv om puppene mine henger mer enn de gjorde, og jeg føler på samme måte om han, og det er slik mennesker burde leve sammen, ikke på et sånn overfladisk vis, der skjønnheten bestemmer om man er sammen eller ei!

så om typen går fra deg om puppene forandrer seg så bør han gjøre det nå, for det er et uungåelig faktum at de vil gjøre det.

Skrevet

nok en gang leste du ikke det jeg skrev skikkelig. jeg sa at jeg vet han elsker meg og kommer til å elske meg uansett, og også at han sa at han bryr seg ikke om at kroppen min forandrer seg.

Skrevet

og forresten skjønner jeg ikke hvilke verdier du snakker om. jeg uttrykte simpelthen en viss bekymring for hva det å få barn gjør med kroppen min og forholdet til typen, og det er ganske velkjent at de parene som kommer til å gå fra hverandre, gjør det under eller rett etter det første svangerskapet.

jeg har en eks som er fullstendig psykopat og forandret hvordan jeg ser på menn ganske radikalt, og typen er den eneste mannen jeg klarer å stole på, og selv med han er det mange ting som gjør meg usikker. han er den beste kjæreste jeg noen gang kan få, men jeg har visse issues når det gjelder menn og forhold. bra at du er så trygg på ditt forhold, kanskje du kan vise litt forståelse for at alle ikke er som deg?

Skrevet

da syns jeg du skal ordne opp i dine "issues" før du i det hele tatt bekymrer deg for graviditet, tror ikke slike "issues" bedres av et svangerskap.

om han elsker deg uansett så ta det til deg, ikke tvil.

psykopater er det mange av, det de fleste sitter å gnir seg i henden for og planlkegger med den største nøyaktighet er at offeret sitter å tviler på seg selv.

hev deg over det, bli en sterk og selvsikker kvinne, klarer du ikke det så søk hjelp!

Skrevet

I alle dager.. Kvinner skal liksom være varme skapninger, fulle av omsorg og kjærlighet, og her hakker de på hverandre som kamphaner på amfetamin?!

Hvis dette er en reell bekymring for denne kvinnen (noe det tydelig er) så gir man henne da heller seriøse svar som kan hjelpe henne, istedet for å sitte der å fordømme folk som ikke tenker helt likt som en selv? Hvem har egentlig rett til å si at andres verdier er feil? Og hvem i all verden kan få seg til å si at andre ikke fortjener barn?! Jeg forstår ikke dette helt...

Pupper forandrer seg uansett hele tiden, og har han ikke sagt noe til det nå, så gjør han det nok ikke siden heller:)

Oi er herved beskyttet av rustning og vil ikke bli skadet av kamphanes nebb:P

Skrevet

Hiver meg på dette svaret jeg!!! Jeg sa til mannen min her om dagen at jeg vurderte å løfte og forme litt på puppene mine (ikke silikon, har nok) etter at jeg er ferdig med barn ( nr 2 nå) Da ble han sur, kunne ikke skjønne vitsen med det. Han sa faktisk at de var de fineste han viste om og at de bare ble finere og finere.

Skrevet

Denne kom litt for langt ned.... Hev meg på svaret litt lengre oppe om at menn elsker pupper de har fri tillgang på...

Skrevet

du har et poeng i at mine problemer sikkert ikke blir mindre av at jeg blir gravid... noe å tenke på..

men det er lissom så teit, for jeg stoler på typen min, men blir helt satt ut av dumme småting. f eks likte jeg en sang om en fyr som ikke var ferdig med eksen sin, og jeg likte den bare fordi det var en kul sang, men så fant jeg ut at typen likte den samme sangen og min første umiddelbare tanke var at 'kanskje han liker den fordi han ikke er ferdig med eksen sin' noe som jeg vet er helt tåpelig, fordi det er bare en fin sang...

og i forrige uke var jeg ekstremt premenstruell og spurte han om han fremdeles var glad i meg, fordi det er hyggelig å bli fortalt det innimellom, og han sa 'ja' og jeg følte meg bedre, men så tilføyde han 'på en litt merkelig måte', og det var bare en spøk men jeg fikk tårer i øynene og innbilte meg at nå like han meg ikke lenger osv osv..

og hver gang han sier 'you know what...' tror jeg han kommer til å si noe stygt til meg, f eks at han har vært utro eller truffet en eks eller bare si noe sårende, selv om han aldri har gjort det mot meg.. det var eksen min som pleide å gjøre sånt...

og jeg VET at det er teit, og når jeg får tenkt meg om så kobles fornuften inn og jeg skjønner at det ikke er noe å bekymre seg for, men det er lissom den første instinktive reaksjonen min..

Skrevet

Høres ut som du har litt dårlig fortid...

Skrevet

Jeg syns du skal være så åpen som mulig om disse tingene, og si at du vet i hodet du kan stole på han, men at dere sammen med få det på plass i kroppen og hjertet ditt også! Er ganske lik deg der, og åpenhet ovenfor min kjære gjorde at vi begge tok det som en utfordring å komme dit(at vi begge stoler helt og fullt på hverandre). Nå er vi kommet veldig langt, og vi fortsetter! :) Jeg sier også høyt inni meg at "nå tuller du!" når det dukker opp teite tanker, og så går jeg og får en klem og sier jeg er glad i han eller lignende!

Stå på!

Skrevet

Min oppriktige mening er at dere kanskje bør vente en stund før dere får barn.. Når diskusjonen rundt en event graviditet er skrekken for forfallende pupper.. ja da høres det kanskje ut som om at dere bør vente noen år til.. etter min mening høres dette veldig veldig umodent ut!!! Eller sagt med andre ord så høres forholdet veldig umodent ut.. Mest sannsynlig så kommer du og din kjære til å le godt av denne debatten når dere blir mere voksne.. Men dette er kun min mening!

Skrevet

"nok en gang leste du ikke det jeg skrev skikkelig. jeg sa at jeg vet han elsker meg og kommer til å elske meg uansett, og også at han sa at han bryr seg ikke om at kroppen min forandrer seg"

du skrev dette til anonym.. og da lurer jeg på; hva er da egentlig problemet?? hvorfor et langt innlegg på puppeproblemet når du like etter motsier deg selv? Ut i fra det du skrev til anonym er det jo bare å sette i gang å lage barn....

• 1 måned senere...
Skrevet

FRA KVINNE TIL KVINNE:

ELSK KROPPEN DIN!!!!

...og la ikke de naturlige tingene som skjer med den hindre deg i å elske den ENDA MER!!!!!

For det vil nemlig mannen din gjøre, tro meg :o)

Under graviditeten vil både du og din mann oppleve at kroppen din får enda større og frodigere kurver, og hva er vel galt med det?

Under og etter amming vil brystene bli myke og modne...mmm herlig for en voksen mann og en kvinne som vet å spille på de feminine strenger.

Derfor er det ingen grunn til å nøle med å la naturen gå sin gang!

Skrevet

mannen min er like puppe frelst som din. Vi fikk ei datter for 2 år siden, og ja, puppene ble forandret, men han er like puppe frelst nå. Han mener dem nesten er bedre nå, for jeg hadde veldig faste pupper, men nå er dem mer myke, og det syns han er bedre (sier han iallefall)

tror han mener det. Nå er jeg på tur med nr 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...