Gå til innhold

Tips til delikat farge på barnerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fire hvite vegger og skal male en profilvegg på rommet til jenta vår. Har hentet hjem en del fargekart, men har ikke funnet noen som jeg liker så veldig godt enda. Noen som har en fin og dus men samtidig frisk farge å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker fargen som heter Filippa.

Den er en slags lys grønn fargeMen jeg husker ikke merket, mulig det var Jotun

Skrevet

Kanskje en varm fersken/gul farge...

Skrevet

Jeg ville gått mer over i beige toner. Det er nydelig :)

Skrevet

Jeg stemmer også på beige toner!! Veldig nøytralt og brukervennlig. Skal male alle soverommene her i huset med en eller annen beige tone selv!

Skrevet

jeg har bilder av barnerommet til jenta vår på profilen min, hun sover iallefall kjempe godt der, og det er avslappende farger, og mye å se på...himmelsk frisk eller hva:P (denne skjønner du når du har sett rommet;P)

Skrevet

hva med en orange farge.. det ville jeg valgt dersom ikke masse rosa allerede var kjøpt inn...

Skrevet

Jeg har hatt en farge som het Bambus på soverom tidligere. Veldig behagelig grønn farge. Kan ellers anbefale fargen Pepperrot istedet for kritthvite vegger. Det blir litt hardt med helt hvitt syns jeg.

Skrevet

Jeg har gått for en veldig lun beige/creme farge. Den heter morgengry og skifter veldig i nyanser ved forskjelllig lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...