elly belly Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vi har fire hvite vegger og skal male en profilvegg på rommet til jenta vår. Har hentet hjem en del fargekart, men har ikke funnet noen som jeg liker så veldig godt enda. Noen som har en fin og dus men samtidig frisk farge å anbefale?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg liker fargen som heter Filippa. Den er en slags lys grønn fargeMen jeg husker ikke merket, mulig det var Jotun
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg ville gått mer over i beige toner. Det er nydelig
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg stemmer også på beige toner!! Veldig nøytralt og brukervennlig. Skal male alle soverommene her i huset med en eller annen beige tone selv!
PrincessElisabeth Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 jeg har bilder av barnerommet til jenta vår på profilen min, hun sover iallefall kjempe godt der, og det er avslappende farger, og mye å se på...himmelsk frisk eller hva:P (denne skjønner du når du har sett rommet;P)
Fabelaktiv Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 hva med en orange farge.. det ville jeg valgt dersom ikke masse rosa allerede var kjøpt inn...
meieriet Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har hatt en farge som het Bambus på soverom tidligere. Veldig behagelig grønn farge. Kan ellers anbefale fargen Pepperrot istedet for kritthvite vegger. Det blir litt hardt med helt hvitt syns jeg.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har gått for en veldig lun beige/creme farge. Den heter morgengry og skifter veldig i nyanser ved forskjelllig lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå