Gå til innhold

Leandervugge - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg så veldig en Leandervugge.

Med førstemann syntes vi det var litt for dyrt midt oppi alt det andre utstyret man skulle kjøpe. Nå har man jo det meste fra før og kan "tillate" seg andre ting:-)

Det er ikke aktuelt å sette krok i taket så jeg må kjøpe med stativ. Da blir prisen rett under 2.500 kroner. I tilegg må man vel betale for himmelen tror jeg? Så det blir uansett en betydelig kostnad for noe som bare kan brukes i en kort babyperiode.

Er det noen som har prøvd denne? Er den så bra at det kan forsvare prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg Leandervugge, den er kjempefin, gleder meg til å få bruke den.

Jeg har jo ingen erfaringer med den enda, men jeg har hørt mange gode erfaringer, og den eneste ulempen er som du sier prisen i forh. til tiden man får brukt den..

Jeg hadde flaks og fikk kjøpt min brukt, for 1700, og jeg tror at hvis du kjøper den ny er det ikke noe problem å få solgt den til en god pris etterpå. Den har jo en kort bruksperiode, men senker man den helt ned mot gulvet kan man kanskje bruke den frem til 5-6 mnd... Den skal jo virke beroligenede på babyen sies det, så det blir spennende å se om den holder det den lover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...