Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Selv har jeg kjøpt: - Gym Form Active Pluss (jeg tenkte det så så greit ut å la muskelene arbeide av seg selv mens man kunne lese bøker og samtidig tørke støv) - CD'er (jeg var treig med å oppdage internettets mystikk og mysterier) - Jeg beit på "Nature's Own-bølgen" *flau*
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Swivel sweeper fra tvshop.. Trodde den var SÅ bra.. funket 1 gang og thats it. Kattenett til barnesengen, kattene går ute nå samt nettet var for lite
prekæs Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte en rådyr boksåpner hos tupperware en gang. Skulle være så fantastisk. Det var den vel også, når den virket. Haugevis av bokser den ikke virket på.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Badesete til baby i badekar. Ungen fikk spasmer av angst bare ved synet.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 mannen min, alt ved han koster penger og kunne sikkert fått en grei dildo mye rimligere. som ikke maser om alt mulig annet. ;p nei da. desverre kjøper jeg til stadighet mye dumt, snop er en av tingene, kjøper det og før jeg vet ordet av det er det vekk alt sammen. og jeg trenger strengt talt ikke mere fett og sukker nå.
nups Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 hver sin piratpung med matallpenger til småguttene! De hyler å krangler, stjeler fra hverandre, springer vrælende etter hverandre, gjemmer den andres, mister de i sprekkene på verandaplattingen, hyler igjen, mister de. Hele dagene(ukene) handler kun om dette. Ikke til å tro! Og vil ingen ende ta..
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Plutselig kom Kaptein Sabeltann i nattens mulm og mørke og stjal dem...hehehehe
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Signerer luten ang badesetet, har aldri sett guttungen så illsint som da han ble plassert oppi det. Må heller ikke glemme en tallerken jeg kjøpte som kunne fylles med varmt vann for å holde barnematen temperert. Har kun brukt den en gang, ble altfor mye plunder med den. Guttungen spiser som en ulvunge, så maten rekker ikke å bli halvlunka før alt er oppspist likevel.
Happy Ignorant Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg spontankjøper klær! Siste skrekkeksempel er madonnas catsuite str 42, som for alt den er verdt, er for kort i kroppen. Tenkte den ville passe når brøda ble mindre ved ammeslutt, hvilket de ikke ble i mitt tilfelle. Fikser ikke den der lese-på-leppene-looken, så der ligger den ubrukt med alle prislapper på, og venter på en kortere kropp!
KariMari Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte sånne "gulrot-tabletter" som skulle gjøre deg brun.....gahhh!! Det blei jeg jo ikke...Til mitt forsvar må jeg nevne at jeg var 15 år:-)
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjøper bare fornuftige ting. (Alt annet har jeg fornektet.)
It's all about me Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Selg den på finn. Ligger allerde noen der, men en prøver til og med å selge den til 100,- mer + porto og en annen skal ha bud, he he. Selv elsker jeg min )
Happy Ignorant Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Takk for tipset, men jeg satser på at jeg krymper litt... He he... synes den er jævla fin, prøver den en gang i uka, og vil ikke helt innse at den sannsynligvis aldri vil passe!
Happy Ignorant Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Kan jo med det samme innrømme at jeg kjøpte sånne goretexsokker med fleezefòr til bikkja, en vinter det var jævlig kaldt, og at den bare løp og løp til alle sokkene var borte...
M by M Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 -dyre gaver til eksen (da vi var sammen selvsagt) -et dyrt studie som ikke var støttet av staten lånekasse som jeg ikke fullførte-helt idioti!! sover dårlig om natta pga det tidvis;-) -et utall par nydelig sko som jeg aldri har brukt men bare gjør at garderobeni gangen ser ut som en innbydende skobutikk. Selv om jeg på den andre siden ser det som vel brukte penger og nyter synet av de lekre skoene mine hver gang jeg henter jakka mi;-)
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 først og fremst er det forskjellige bøter... F.eks, parkeringsbot (kom tilbake til bilen 5 min for sent). Ellers så er det an filmserie (DVD-samling) som visste seg til å ha yteksting på nederlandsk språk bare... 700 kroner rett i dass.
innMariSterk Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 En steamdamper fra tv-shop. Den så helt fantastisk ut, og man kunne liksom steame ungenes bamser og leker osv med den....Yeah right! Det kom masse damp ut av dritten, men den var ikke varm i det hele tatt. Kunne stikke hånden rett inn i den fantastiske dampen...Snakk om å få rengjort kosedyr, my ass! Aldri mer tv-shop på meg i alle fall.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 En liten grillovn. Aldri brukt den. Tar bare plass...
Happy Ignorant Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Nå kom jeg på at det aller mest idiotiske jeg har kjøpt er en brødbakemaskin!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Jeg fortrenger mine dårlige kjøp og lovpriser mine gode kjøp.
Nickey Mouse Skrevet 7. juni 2007 #22 Skrevet 7. juni 2007 En brunrutete dressbukse-sak i ull. Mannen min kaller den bare klovne-buksen min, men den er alt for varm å klovne i... Alle verktøyene til mannen min som tar plass i boden. Naboen sitt er visst mye mer spennende, så han går alltid dit for å låne uansett.
Cat.68 Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Åhhh, den må du vært særdeles uheldig med isåfall?? Den boksåpneren fra Tupperware er nok kanskje noe av de beste kjøpene jeg gjort. Det er livstids reklamasjonsrett på dem hvis de er ødelagte!!
Eat sardines and die Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 I mitt tilfelle: En elektrisk appelsinjuicepresse....................ja for den virka.....ikke! Må sies at den ikke var av de dyreste. Dansematte..................jeg skulle bli sprek ja...................hehe. Trimsykkel....................den samla støv en stund før den ble hivd ut. Husdyr.........................herregud så mye bortkastet det går an å kjøpe til dyrene sine................jeg går fem på hver gang!
Lepje Skrevet 7. juni 2007 #25 Skrevet 7. juni 2007 Tapas meny på Dolly Dimples. - Følte jeg betalte 180 kroner eller noe for ett lite dvaskt kyllinglår, et miinibeger med guacamole og 5 knuste nachochips, et par reker og noe tørt brød. Åh, og helt død cola som smakte mer som vann. Ellers er det mannen i huset her som er størst på ubrukelige impulskjøp og dingsebumser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå