Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 ....nå er det jo bare å la Sola, steike flesket, så "renner" det jo bort.. =0))
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 å er det sånn det gjøres. og jeg som driver å spiser sunt(les prøver), og tenker hardt på å gjennoppta treningen men alt jeg får til ar å gå 4 km et par ganger i uka. jaja får kjøpe en haug med snoåp og brus legge meg ut i solsteika og kose meg mens fettet smelter. guttungen får ordne seg selv, noen som har noen sovetabletter til han og noen fiffige løsninger så jeg slipper skifte bleier og gi mat til han? ;p
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Legg ut mat til ham litt her og der, og la ham gå naken.....=0) -vi har heldigvis melk-kyr gående ved huset, så 1-åringer springer bare oppi der, når han er hjemme alene og sulten...snedi =0)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 naboen har kuer di å men ikke melkekuer, men mat. han er jo bare 6,5 mnd elers så hadde jeg strødd matten jeg. men siden han ikke helt kommer seg rundt om kring så får jeg vel bare slenge en haug med grøt ol. rundt han der han ligger. det går vel greit det han sulter vel ikke da? blir kansje mye søl det ja. hm ja nå har jeg det jeg slenger litt grøt pulver til han og en flaske med vann. det burde funke fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå