Gå til innhold

Hjemme igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi hjemme i Norge igjen.. Savner Island allerede jeg da, vil tilbake selv om det blåste full orkan og regnet i bøtter og spann. For et land. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ide om når det kommer i se og Hør? Da skal jeg kjøpe bladet...

Hvorfor "vant" eller "fikk" dere denne turen? De som får noe i Gladmeldingen er jo ofte de som trenger det mest, og har minst...

Skrevet

Vet ikke når det kommer på trykk.. Grunnen til at vi fikk denne turen er pga det som skjedde med sambo. Han ble levertransplantert i oktober og holdt på å dø. Den første leveren han fikk fungerte ikke, da han lå på operasjonsbordet og legene hadde tenkt til å gi opp fikk de en tlf om at det var en lever tilgjengelig. Han lå 27 timer på operasjonsbordet.

Skrevet

Akkurat sanne tilfeller som fortjener å få en Gladmelding....

Er han bedre nå da?

Er dere i gang til å prøve på første barn, eller har dere noen fra før? Jeg er selv prøver, andre periode. Våknet i natt av vondt på magen, ikke inni magen lissom- men PÅ!!! Øm lissom. Brystvortene er harde og vonde også for tiden.... Så håper....

Skrevet

Mye bedre nå enn hva han var før transplantasjonen, går ikke an å sammenligne det. Hele 2006 bestod av sykdom og sykehusopphold.

Vi skal straks begynne på første barnet sammen, jeg har en sønn på 9 1/2 fra et tidligere forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...