pylvis Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har kjent lite med liv siden tirsdag....siste døgnet har jeg ikke kjent noen ting. Men nå, nå kom det et lite dytt, en halv time før jeg skulle ringe legen. Jeg lurer fremdeles på hva det kommer at, sparkene nå er så svake i forhold til før. Kan det være at babyen har snudd seg og sparker innover så jeg ikke kjenner noe? Noen som har erfart dette? Tenker at de små dyttene jeg kjente nå var innbildning, er/har vært så stressa for at noe skal gå galt under dette svangerskapet (er nr. 2). Skikkelig slitsomt. Har ordinær kontroll på mandag, gleder meg til å få bekreftet liv da...
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 eg gikk i 4-5dager uten å kjenne nen ting, så eg ble sendt til UL for å se om alt var fint. og min lille hadde nok bare snudd seg. hehe. da var eg 23 uker ca.. nå er eg 26 uker og den sparker som bare det. JM sa at det var normalt når ungen flytta seg litt oppover og fikk litt plass til å snu seg rundt. og vis den lille finner eg god stillig så ligger h*n nok slik en stund fikk eg beskjed om.. hvor langt på vei er du?
pylvis Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er 26 uker, og jeg kjente i utgangspunktet liv veldig sent (uke 21). Dette er så stressende! Er så redd for at noe skal skje.... Men nå har jeg heldigvis kjent litt mer liv,, må bare si til meg selv at det var ikke innbildning... Tankens makt er stor! Har man først kommet inn i en negativ retning er det vanskelig å komme ut av den!
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 ja det er sant. nrå ein først tenker negativ så forblir det negativt en stund. hehe. men nå har du kjent liv;) men vis det skjer flere ganger gan du ringe legen å be om å få høre hjertlyden til din lille;)
pylvis Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 ja, jeg var på god vei til å gjøre det nå. Men jeg hater å dra til legen unødig! Ha en strålende dag i varmen!
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 takk;) det skal eg du og:) men nå skal vi til JM snart;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå