Nicita73 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har i vinter brukt voksipose eller fleecepose, nå lammeskinn, men lillegutt svetter som bare det. Syntes kombivogna jeg har er så hard, og det blir ikke bra bare med et pledd, hva kan jeg bruke, noe forslag?
Torpekjærringa Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Lillenupp ligger på helseteppe - og har et pledd over seg når hun skal sove ) Ellers har hun bare et helseteppe over seg også )
mammantil2+1 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Bruk kun laken på madrassen i kombivognen.Babyer/små barn trenger et litt "hardt" underlag. Du har sikkert lagt merke til at babymadrassene ofte er litt stivere enn de vi voksne bruker. Det er også en av grunnene til at det ikke er bra for små babyer å ligge i lengre perioder i voksenseng. Jeg har en Simokombivogn og har bare et laken rundt madrassen og så ligger hun i kortermet body med et lite helsepledd over seg, Det er nok i den varmen her i hvertfall.
Nicita73 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Takk for svar, men jeg bruker sportsdelen, og der er det ingen madrass, har tittet litt på nett og funnet en sportsvognpose, kanskje det kan være noe?
mammantil2+1 Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 I fjor vår når jenta mi var på samme alder (jeg har 2 tette:-),lå hun rett på sportsvogn delen. Jeg la en flanellsduk under nakke/hodet for å beskytte selve vognen for svette. Hun sov veldig godt og var ikke for varm. Du kan jo evt. legge noe tynt under gutten din så han slipper å ligge rett på stoffet i vognen. Det har ofte en litt rar overflate og kan være ekkelt å få på huden. Noe mere i varmen tror jeg ikke du trenger.
Storebror & Lillesøster Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 kan du ikke ta den tynne madrassen fra baggen og legge underhan med et helseteppe over? Eller et tykt teppe det burde holde....
Nicita73 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Ja det går jo ann, da prøver jeg ut deres råd, takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå