Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Dette blir en oppdatering om broren min som havnet i en bilulykke for 4 dager siden. Han er fremdeles veldig hoven i ansiktet etter operasjonen. Men det hullet de lagde i halsen hans, for at han skal kunne puste, har dem nå teipet over. For nå puster han av seg selv igjen uten hjelp fra maskinen. Og igår da vi kom til sykehuset tidlig, fikk vi vite at han hadde spist en halv youghurt, og drukket litt saft. Han kan prate nå, men da må han presse en liten pute over pustehullet i halsen. Har også sluttet å blø fra det ene øyet, men den er fremdeles veldig hoven og blodrød. Men legen sier han kan se lyset når dem lyser i øyet. Så det er et veldig godt tegn. Men utenom det, så har han ikke skader andre steder. Hjernen hans virker i orden. Er blod der, men så lenge det ikke lager trykk, så gjør dem ikke noe med det. Dem bare lar det renner ut. Og bruddet i kraniet komme til å bli bra igjen av seg selv. Så inatt....for første gang etter 3 netter med lite søvn og mye angst, har jeg sovet som en baby. Utenom at det var så dritvarmt. Og nå kan jeg virkelig nyte dette fine været som har kommet.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Så flott da at han er på bedringens vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå