Gå til innhold

Ultralyd i dag.....uten svigermor:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg, selv om vi allerede har smugtittet. ( greit å ha lege som har ul - apparat på kontoret )..:-)

 

Rart det der egentlig..man gleder seg masse, men alikevell så er man smånervøs.....flere som ha det sånn?

 

Ang. svigermor....hun blir ikke med:-)...Det foregikk pent og rolig, og sklei vell egentlig mest over av seg selv..:-)...selv om hun nok er litt fornærma...

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, så greit det gikk slik :) Ofte virker ting vanskeligere enn de egentlig er. Svigermor kommer nok over fornærmelsen når hun får se bildene, skal du se:)

 

Jeg også både gledet og gruet meg til UL. Utrolig spennende er det! :)

Skrevet

ja eg er alltid smånervøs før eg skal på ul eller til jm å høre hjertelyd, selvom eg vet ungen sitt hjerte slå(h*n sparker mye)

 

det er alltid like kjekt å gå på ul;) hehe

 

 

Skrevet

Godt å høre at du klarte å "kvitte deg" med svigermor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...