yellowhåpefull Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Gleder meg, selv om vi allerede har smugtittet. ( greit å ha lege som har ul - apparat på kontoret )..:-) Rart det der egentlig..man gleder seg masse, men alikevell så er man smånervøs.....flere som ha det sånn? Ang. svigermor....hun blir ikke med:-)...Det foregikk pent og rolig, og sklei vell egentlig mest over av seg selv..:-)...selv om hun nok er litt fornærma... :-)
Yarn Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ah, så greit det gikk slik Ofte virker ting vanskeligere enn de egentlig er. Svigermor kommer nok over fornærmelsen når hun får se bildene, skal du se:) Jeg også både gledet og gruet meg til UL. Utrolig spennende er det!
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 ja eg er alltid smånervøs før eg skal på ul eller til jm å høre hjertelyd, selvom eg vet ungen sitt hjerte slå(h*n sparker mye) det er alltid like kjekt å gå på ul;) hehe
Fløffy Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Godt å høre at du klarte å "kvitte deg" med svigermor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå