Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har tidligere hatt MA, så jeg ønsker denne gangen å ta UL for å se om alt er ok. Er i morgen 5+0. Hvor tidlig kan man egentlig se hjerteslagene? Takker for alle svar!
*Vetlis* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var på UL i uke 5+3 tror jeg det var eller så var det en dag pluss eller minus. Å da så man ikke noe hjerte, vi kunne se at det det var et fosteranlegg, men det var alt. Kom tilbake 6+4 å da så jeg hjerte slo, men det er veldig individuelt :-)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Har lest at hjertet begynner å slå ca 25 dager etter befruktning. Dvs når man er ca 5+4...
supermum2 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 hei! jeg var på ul i går, 6+0, og vi så hjerte slå!!! så nå er jeg glad og lykkelig- og håper alt går bra denne gangen (har mistet to ganger på rad-sa).
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var på ul 6+0 da var det ikke hjerteslag. Ny ul 6+5 og da slo hjertet. Tok eggeløsningstester, så jeg er sikker på hvor langt jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå