Gå til innhold

Arrgh.......sovet kùn 2 timer i natt..... :`(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitsomt og ikke få sove....varmt, vondt å snu seg, urolige legger, u name it !!

 

Gleder meg sykt til å være ferdig med graviditeten og holde bebisen min....!!!!

 

+ sove på magen igjen da ;) Hihi :)))

 

Hvordan er det med dere da? Er forresten 38+2 i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sovet stort her i huset heller. gubben har ligget pga sykdommen sin, trødd att og fram, spydd og besvimt. fikk han endelig på legevakta når ferga til øya begynte å gå igjen. da bars det til st.olavs med han. nå sitter jeg i uke 36 etter min regning og 37 etter bim og halvdupper med tre viltre jenter. ønsker bare å soooove. han har forresten sarkodiose, legen trodde det var galleblærebetennelse eller nyrebetennelse.

Skrevet

sovet veldig lite eg òg... halv fire fekk eg sova sånn circa... drømt mye rart og så va eg våken igjen i halvni-ni-tiden.. så det e jo mer enn to timer, men altfor lite for det tatt i betraktning at eg e 31+3 idag! Altså sikkert leeeeeeeeeeenge igjen te fødselen ennå då.... jaja

me får ta det igjen seinare då... eller kanskje det blir lettere å sovne igjen neste natt....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...