Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Slitsomt og ikke få sove....varmt, vondt å snu seg, urolige legger, u name it !! Gleder meg sykt til å være ferdig med graviditeten og holde bebisen min....!!!! + sove på magen igjen da Hihi )) Hvordan er det med dere da? Er forresten 38+2 i dag....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 har ikke sovet stort her i huset heller. gubben har ligget pga sykdommen sin, trødd att og fram, spydd og besvimt. fikk han endelig på legevakta når ferga til øya begynte å gå igjen. da bars det til st.olavs med han. nå sitter jeg i uke 36 etter min regning og 37 etter bim og halvdupper med tre viltre jenter. ønsker bare å soooove. han har forresten sarkodiose, legen trodde det var galleblærebetennelse eller nyrebetennelse.
Spira31 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 sovet veldig lite eg òg... halv fire fekk eg sova sånn circa... drømt mye rart og så va eg våken igjen i halvni-ni-tiden.. så det e jo mer enn to timer, men altfor lite for det tatt i betraktning at eg e 31+3 idag! Altså sikkert leeeeeeeeeeenge igjen te fødselen ennå då.... jaja me får ta det igjen seinare då... eller kanskje det blir lettere å sovne igjen neste natt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå