Gå til innhold

Herregud......(ang.SEX)!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

Hadde sex i dag tidlig....har ikke hatt sex på maaange måneder, men gud så vondt det gjorde! Ikke sånt hyyl....smeertefullt....men da han kom inn tenkte jeg bare "Auuuuu" !! Lenge siden ja...ehe.... :/

Poenget her er at plutselig fikk jeg angst!! Ikke lenge til fødsel nå....å når jeg kjente det gjorde vondt...hvordan da presse ut en diger baby ?!!!!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!! Hva har jeg gjordt?!! Vil IKKE få angst nå!!!! :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

offda...

men du må ikke få angst ang fødsel da, da vier jo ting seg ut.

er litt øm med en gang når meg og typen og har sex, og kan "klager" over at jeg har blitt trangere, så kan jo bare hende at det er fordi det er litt "fullt" der...

Skrevet

hee, det går nok bra, men det er jo hylvondt å føde! greit å seg litt, så gror den ikke igjen:)

Skrevet

me 1 mann hadde jeg muskelknuter i underlivet så jeg kunne ikke ha sex..ingenting gikk inn å vist vi prøvde var d så vondt at jeg skrek av smerter,tårene trillet.... snakket me sexolog om dette å jeg skal si deg at d er lettere å få ting ut enn inn...trodde d skulle gjøre forferdelig ondt siden jeg ikke fikk til å ha sex en gang..men jeg klarte å presse ut en gutt på 4225 gr,52 cm og 38 cm i hodeomkrets.. så d er bare å ta d me ro..man er litt tørr å sår oxo på slutten...syns ikke d er så behagelig me sex jeg heller.bruk gjerne glidekrem vist dere skal ha sex for å få litt mere gli.

Lykke til iallefall:O)

Skrevet

HVor lenge er det til termin?

Jeg har sex jevnlig met typen og jeg har ennå ikke begynt å få smerter... Men JM sa i går at hodet hadde festet seg... Så hodet er jo ganske langt nede...

Stakkars, jeg ville jo trodd at det skulle være virkelig digg etter flere mnd uten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...