Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 vokser den alltid, eller er det mulig at den beholder samme størrelse og bare blir mørkere? vil ikke at areola skal dekke halve puppen lissom....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 og hvor mørk blir den? beholder den den nye fargen for alltid, eller blir den lysere igjen?
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg ganske liten areola til vanlig og jeg vil tro den har doblet seg i størrelse, men tipper dette er svært individuelt. Etter forrige ammeperiode var over fikk jeg omtrent samme farge tilbake, men har du veldig lys areola kan den sikkert forbli litt mørkere. Den som venter får se..
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror at dette, som alt annet, er veldig individuelt. Jeg hadde små areoler før jeg ble gravid med førstemann, og de har blitt større og større for hvert barn. Mens andre jeg kjenner har sine små areoler enda, selv etter mange graviditeter.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 jeg har små fra før, og synes ikke de har vokst noe særlig, er i uke 34 nå. Har kanskje blitt bittelitt mørkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå