doffine Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Himmelen blir lysere og fuglene kvitrer og synger glade og fornøyde.. Men jeg vil jo sove... og hvordan kan en klare å sove i dette sangkoret`???
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hehe skrik på dem og be dem holde kjeft... hehe =) neida.. sov i ro-propper funker! hehe... men jeg vet hvor irriterende den der syngingen er... og man kan bli splitter pine gal av mindre!
doffine Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg prøvde å be de flytte seg på andre siden av blokka:-))) hehehehehe. Jeg har ikke sov i ro:-(( skrive på liste å kjøpe:-)) Tror jeg skal ta en røyk til, få ned noen flere artige historier fra hodet, og kansje legge ut.. så ta å prøve å sove... Hvordan er det med deg, sauen?? Fått flyttet over alt fra en leil til en annen enda??
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Doffine, fuglesang er bare barnemat.... Hihi... Skulle gjerne våknet til fugler jeg! Jeg bor da ved siden av en bussgarasje som starter bussene ca. kl. halv sju HVER dag.... :s Det våkner jeg til.... Om vinteren skal bussene få varmen inni, om sommeren skal bussene bli kalde inni.... Jeg flyr så på veggen ass! Hva skjedde med "tomgangsforbudet" lix!?!? Nei, gi meg heller en spurv eller ti!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Så først nå at det var halv tre på nattan... :s Du har MIN sympati vaffal......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå