Gå til innhold

Nå synger fuglene ute...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmelen blir lysere og fuglene kvitrer og synger glade og fornøyde.. Men jeg vil jo sove... og hvordan kan en klare å sove i dette sangkoret`???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skrik på dem og be dem holde kjeft... hehe =) neida.. sov i ro-propper funker! hehe... men jeg vet hvor irriterende den der syngingen er... og man kan bli splitter pine gal av mindre!

Skrevet

Jeg prøvde å be de flytte seg på andre siden av blokka:-))) hehehehehe. Jeg har ikke sov i ro:-(( skrive på liste å kjøpe:-)) Tror jeg skal ta en røyk til, få ned noen flere artige historier fra hodet, og kansje legge ut.. så ta å prøve å sove...

 

Hvordan er det med deg, sauen?? Fått flyttet over alt fra en leil til en annen enda??

Skrevet

Doffine,

fuglesang er bare barnemat.... Hihi... Skulle gjerne våknet til fugler jeg! Jeg bor da ved siden av en bussgarasje som starter bussene ca. kl. halv sju HVER dag.... :s Det våkner jeg til.... :P

Om vinteren skal bussene få varmen inni, om sommeren skal bussene bli kalde inni.... Jeg flyr så på veggen ass! Hva skjedde med "tomgangsforbudet" lix!?!?

Nei, gi meg heller en spurv eller ti! :D

Skrevet

Så først nå at det var halv tre på nattan... :s

Du har MIN sympati vaffal...... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...