pinpina Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Gutten min begynner i barnehage til høsten, og er da 2,5 år og allerede 92 cm lang. Der sover de ute i vogn, og den vognen han har nå, en quinny speedy, begynner å bli kort i ryggen, pluss at den er ikke så stødig. Noen med forslag til vogner som kan passe til sånt bruk? Tenker å kjøpe en billig vogn på finn.no og har tenkt litt på simo sportsvogn, men er ikke sikker på hva som blir stort nok..............
Adalis Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hvis du ser på sidene til vognprodusentene så oppgir de fleste liggemål. Så kan du søke etter brukte av de.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Simo har noen store.. Vi bruker teutonia y2k som sovevogn.. Fornøyd med den :-)
Stratos med 3 barn Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 På BabyBest selger de en til 1000 kroner ny. Den skal kunne brukes til de er 3 år. Ikke god å trille og håndtere, men skal den bare stå i bhg tror jeg den er ok. Vi har kjøpt en slik.
MintCondition Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Vi kjøpte en brukt Carena et-eller-annet, med lufthjul (4-hjuling), god kalesje, fotpose og seler. Den er kjempestor og god og ligge i, var fint plass til voksipose i vinter! (betalte 400,- for den )
Paddin Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Vår perfekte bh vogn har vært trillen fra Simo. http://www.simo.no/SIMO/Norway/Start2.htm?b=2 Den begynt vi å bruke da lillejenta var 1 år og den kan legges nesten helt ned og har god plass til voksi. vår ble kjøpt tidl 2002 - så det er en litt annen design, men marine blå med hvite sjakk ruter. Det er når til salgs - om du er interessert kan du sende meg en mail : shanse-4@broadpark. Bor i Oppegård kommune. Godt brukt. :-)
Paddin Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Til info har denne blitt brukt av lillebror nå sist høsten 2006. Begge barna har sovet i denne på dagen til de var tre. Nesten kun brukt som sovevogn i bh.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 blander meg litt her jeg...alle vognene kom opp på den linken,hvem av de er det?
Paddin Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Beklager det er Sportstrille 123 - link til bildet: http://www.simo.no/SIMO/Data/imageviewer.aspx?id=477&formatName=CMSlargebox Men det er klart vår er fra 2001-2002. Kan sende bilder om det er ønskelig.
Paddin Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Bare bruk linken som den er du - for det er egenskapene til bildet på Simo sine sider. Den dunker for meg - eller så finner du den på Simo.no, som Sportsvogn trille 123.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå