Gå til innhold

Hva er en ok sovevogn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min begynner i barnehage til høsten, og er da 2,5 år og allerede 92 cm lang. Der sover de ute i vogn, og den vognen han har nå, en quinny speedy, begynner å bli kort i ryggen, pluss at den er ikke så stødig.

Noen med forslag til vogner som kan passe til sånt bruk? Tenker å kjøpe en billig vogn på finn.no og har tenkt litt på simo sportsvogn, men er ikke sikker på hva som blir stort nok..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser på sidene til vognprodusentene så oppgir de fleste liggemål. Så kan du søke etter brukte av de.

Skrevet

Simo har noen store..

Vi bruker teutonia y2k som sovevogn.. Fornøyd med den :-)

Skrevet

På BabyBest selger de en til 1000 kroner ny. Den skal kunne brukes til de er 3 år. Ikke god å trille og håndtere, men skal den bare stå i bhg tror jeg den er ok. Vi har kjøpt en slik.

Skrevet

Vi kjøpte en brukt Carena et-eller-annet, med lufthjul (4-hjuling), god kalesje, fotpose og seler. Den er kjempestor og god og ligge i, var fint plass til voksipose i vinter! (betalte 400,- for den ;) )

Skrevet

Vår perfekte bh vogn har vært trillen fra Simo.

http://www.simo.no/SIMO/Norway/Start2.htm?b=2

Den begynt vi å bruke da lillejenta var 1 år og den kan legges nesten helt ned og har god plass til voksi.

vår ble kjøpt tidl 2002 - så det er en litt annen design,

men marine blå med hvite sjakk ruter.

Det er når til salgs - om du er interessert kan du sende meg en mail :

shanse-4@broadpark. Bor i Oppegård kommune.

Godt brukt. :-)

Skrevet

Til info har denne blitt brukt av lillebror nå sist høsten 2006. Begge barna har sovet i denne på dagen til de var tre. Nesten kun brukt som sovevogn i bh.

Skrevet

blander meg litt her jeg...alle vognene kom opp på den linken,hvem av de er det?

Skrevet

Bare bruk linken som den er du - for det er egenskapene til bildet på Simo sine sider. Den dunker for meg - eller så finner du den på Simo.no, som Sportsvogn trille 123.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...