Gå til innhold

flere som ikke får sove???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig kjempesliten, men får bare ikke sove... Vet ikke om det er varmen eller hva det er. Bebis er fryktelig aktiv også (pleier ikke være så aktiv på denne tiden..) Kanskje h*n vil ut???? Er lov å håpe! Flere som sitter oppe og kjeder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger skjelden prøve å legge meg før 03:00. Det er helt unødvendig. Ligger bare og vrir meg. Nå burde jeg legge meg, for jeg blir kanskje satt i gang på morgenkvisten. Burde hvile nå, men er altfor spent!

Skrevet

Jeg er også våken..har ikke prøvd å legge meg enda, men pleier å drøye til ett. Da sovner jeg ofte etter en halvtime med snuing og uffing og ojing:)

Har kynnere og murring i ryggen, så det er ikke så lett om dagen!

Tenk om du har en liten bylt i morgen, Regnbuemor, som ligger og titter på deg med de perfekte øynene sine! Lykke til i morgen, hvis du blir satt i gang!

Får gå på badet en tur og pleie kroppen litt før nattens strabaser..sukk..

God natt dere:)

Skrevet

Trøbbel å få sove om natta`n ja....

I natt var det ekstra ille for typen kom hjem nærmere halv 5 og begynte å snorke så sykt....

Og når han setter i gang så får jo ikke jeg sove igjen.. lå i hvertfall våken i halvannen time før jeg sovnet igjen.

Skrevet

hei, jeg får heller ikke sove så mye og ungen er ekstrem aktiv fortia.men han må fint holde seg der inne i 6 uker til hehe =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...