Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Føler meg så unormal, er så redd for at min lille jente i magen skal dø. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker slik. Det er ingenting som tyder på at det er noe gale med henne. Men går å tenker: tenk om det skulle skje. Jeg vet jo at sannsynligheten er liten. Er det bare jeg som tenker sånn? Føler meg unormal, jeg burde jo ikke tenke sånn. Uff...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det er i hvertfall ikke unormalt å ha slike tanker! Snakk med jordmor om tankene dine. Hun har sikkert noen gode råd. Det kommer til å gå bra!
På'n igjen:)!! Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Tenker masse sånn! Spesielt den siste tiden. Er bekymret for at den lille skal være alvorlig syk, eller at noe skal skje under fødselen. Tipper det er ganske vanlige tanker! Og jeg har hørt at trøsten er at bekymringene bare blir større når de først kommer ut Bekymringene vokser med barna sier min mor... Så det er vel bare å venne seg til det. Men det går helt sikkert bra! Både inni magen din og under fødselen!! Men nei du er langt fra unormal!!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå