VinterSol+2 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 og altså ikke bare fødeklar i sinnet lenger..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer så mye du! Nå må du forandre nicket ditt også da:) Jeg kommer etter om 8 dager:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ååå..så fint:) Huff...blir jo helt teit av dette bim greiene!! Gleder meg til å få nytt nick jeg og, hihi:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er forresten offisielt på overtid:) Signert med mitt nye nick. Blæææ asså..
@nne p@ l@nne Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Grattis!! jeg er langt fra fødeklar eller høygravid. Men det tiden flyr veldig fort da!!
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Har helt glemt dette med å endre nick -- skal bli :0)))) (Har hoppet over høygravid jeg da)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 SÅNN - da er mitt nye offisielle nick endret!1 Hmmmmmm... ganske rart egentlig - men jeg er jo klar da ----
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 kanskje dumt spørsmål, men. fra når er man fødeklar?? 2uker føre termin eller???
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2007 21 dager før termin:) hyggelig at vi er flere i samme bås her:) akk, nå er det så utrolig varmt!! jeg er så glad i sol og varme ellers, men med "truende" svangerskapsforgiftning og elefantankler som plutselig dukket opp, så får jeg ikke lov, eller har ork, til å sole meg eller noe.. 28grader er litt voldsomt når det var 7 grader for bare en uke siden altså!! nei, lenge leve skyggen, laptop, håndarbeid og lydbok... og vann. masse masse vann... (har fått streng beskjed om å drikke mer, så jeg gjør mitt beste! faktisk!)
♥ McQueen♥ Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Melder meg på i fødeklar klubben jeg også. Var sikker på at det var når man har 20 dager igjen men ser jo her at et er 21 dager. Altså han jeg vært fødeklar i en hel dag uten å vite det:) Hihi...
Mamman til Tiril Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Melder meg og inn i den klubben. Har 15 dager igjen i dag jeg. Får ikke skiftet nick, så det er jo kjedelig da...
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. juni 2007 gå inn på "din side" og så under brukerinformasjon eller en av de overskriftene der.. da får du skiftet nick!
Mamman til Tiril Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Er ikke så enkelt det nei... Nytter ikke her.. Har prøvd å sende mail til di og, men får ikke svar.. Så jeg har gitt opp forlenge siden. Er nok for jeg er registrert med en annen mailadresse fra sist gang.. og den adressa har jeg ikke lenger. Var her når jeg gikk med Tiril som nå er blitt 4 år. Men får ingen respons på å fikse det så får bare ta det så det er.. Syns det er veldig dumt da..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer! Håper det blir siste status på deg som gravid, at du slepp å henge "overtid" bak nicket ditt altså Det er ikkje lenge igjen no!! *wohoo*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå