Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skriver til deg i egen tråd jeg, etter å ha lest svaret ditt på den andre tråden min... Har du kommet deg ut av forholdet?

Jeg føler ofte at det er min skyld at han er sur, og jeg er redd at det er jeg som har vrangforestillinger og forestiller meg at han er stygg mot meg... Han har absolutt skjerpet seg i forhold til oppkalling etc, men feks idag sa han "er som å snakke til en liten drittunge til deg da, som en gråstein". Fordi jeg ikke hadde lukket vinduene og dørene, og manglet bare en dør, men vi var på vei ut jeg og datteren min så tok litt tid... Han nesten eksplodere så ofte. Håper og tror det har med at han er sliten ++. Merker jeg finner på unnskyldninger selv på hvorfor han er slik, er så redd for at jeg overdramatiserer... Men jeg blir lei meg og tørr ikke svare meer når han blir slik.

Når jeg flyttet i vinter så endte det med krangling i fylla foran mange folk, og så holdt han meg "fanget" i huset jeg hadde i noen timer mens han sa han skulle drepe meg, så jeg rømte midt på natta... Han klikket da, og han er ikke slik, har bare vært den gangen, men etter dets let jeg skikkelig med angst og var livredd. Han fulgte etter meg i bil engang, og spionerte på meg flere ganger. Sjekket senga mi en gang, og telte kondomer jevnlig. Sjekket tlf min hver gang han fikk mulighet også. Er livredd det skal skje igjen. Føler det er valget mellom to onder.

Og så lever jeg i håpet om at det skal bli bra.. Er ikke drømmemannen, og jeg er mer glad i han enn jeg elsker han tror jeg, det har gått litt i hverandre.. Tror jeg holder igjen mye på stoltheta, folk er jo overlykkelige for at vi er sammen igjen, mens jeg føler meg fanget. Jeg tror han kan skjerpe seg, men vet ikke om han går helt inn for det.

Huff... Hvordan klarer du deg? Er mannen din lik min?

Ikke skriv nicket mitt noe sted, vil ikke at dette innlegget skal komme opp om man søker på mitt nick...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du pm'en jeg sendte deg? Skrev en laaang avhandling og i det jeg trykte på send så mistet jeg nettet!! Grrrrr!

Skrevet

Nei, har ikke fått det... Orker du å skrive en gang til?

Skrevet

Tror ikke det går an å sende pm nå jeg... prøvd å sende 5 ganger nå, men det går ikke. Er postkassen din full kanskje?

Skrevet

Nei, men du må dele den opp hvis den er for lang! Har slitt med det flere ganger selv. Prøv å dele opp i to-tre deler!

Skrevet

Nå er den sendt i tre deler og jeg kryper til køys. God natt! :)

Skrevet

Den kom frem! Du har fått tre deler tilbake! :o) God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...