Gå til innhold

HYYYYL...jeg har så lyst på iskald pils!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyldning for å kutte amminga??? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glug.glugg, glugg, glugg aaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaa..RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPP.. Det er faktisk kjempegodt vennen:-)

Skrevet

Snøft....fattern og farfar sitter ute i hagestua utenfor her og lesker seg med duggfrisk Tuborg og fyrer i utepeisen svina!!! MEN jeg kan trøste deg med at i helga så sitter jeg i stampen på brygga ute i skjærgården her med en iskald pils og ser utover homlene mens sola dupper ned bak vindmølleparken i smøla... ÆDDABLÆDDA!!!

Skrevet

Har hørt at det kommer et drittvær til helga, med kuldeguffs fra nord og sur regn fra øst..hehe..mulig det blir litt fart i vindmøllene da:-) kle deg godt vennen:-)

Skrevet

Får fyre litt ekstra godt opp i stampen da og sette krabbkokeren på full guffe inne i brygga ;) Har sitter i stampen og kost oss mens det har hølja ned før :-D

Aldri en hyttetur uten!!!

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

Du kan vel ta EN øl mens du ammer?

Jeg ammer ikke men har en liten en på 14 dager her.. I dag tok jeg den 1 kalde pilsen. .NamNam :-D Men jeg mener å ha lest at man kan amme etter EN øl

Skrevet

JOda....men ikke for ofte. Så jeg holder meg til helga. Blir å ta en pils da...

Skrevet

er det ikke bare å pumpe litt....????

kan vel ikke være noe sort problem...

Skrevet

Ugla, du blåser et lite ting til noe stort. Du må være litt korka i hue, eller hva?

Skrevet

Munkholm er egentlig et greit alternativ. husker ikke helt, men er det ikke slik at man bør holde seg unna alkohol helt de første 2-3 mnd i ammeperioden? Man gir jo pupp langt oftere i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...