Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 8 dager... Håper det går fort... Skal til jm i morra( torsdag, er vel i dag, det egentlig... ), håper det er fremgang fra forrige torsdag, da... *krysser fingrene* Natta jenter!! )))
På'n igjen:)!! Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 En uke igjen!!! Håper det skjer før!!! Klarer nesten ikke vente...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 52 dager igjen her.. Håper de går fort..
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 12!!! men begynte med bringebærbladkapsler i dag så kanskje litt før?
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 54 dager igjen her.. leenge..
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 80 dager... Har en følelse av at dette blir den leeeengste ventetiden:/
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 40 daga... høygravid fom idag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå