Gå til innhold

Noen som er hjemme et år ekstra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til dette, men er egentlig avhengig av mer enn en inntekt. Vi har når begge jobber 100% ca 32000 utbetalt i mnd. Lever sparsommelig, men bygger om huset så vi har store utgifter hele tiden. Lurer på om vi skal "tørre". Hvordan er det med skattetrekk? Andre måter å "tjene" penger på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg "tjente" penger ved at jeg studerte over nett, og fikk lån og stipend....men, nå skal jeg jobbe fra høsten, og da må jeg betale tilbake :(

Skrevet

Jeg har hatt permisjon uten lønn i fire mnd ekstra. Det har gått greit, men jeg vet ikke om jeg ville likt og gått mye lenger på denne måten, VI klarer oss, men JEG er vant til å ha mine egne penger... -Om du skjønner.

Neste skoleår skal jeg jobbe 80%, og ha en fridag i uka. Det skal bli godt.

Jeg har hatt et dagbarn noen dager, jeg har jo også fått kontantstøtte og barnetrygd, og jeg får straks igjen på skatten... -Men jeg trodde jeg skulle klare å sette av penger i året som gitt, og det ble liksom ikke til. Kanskje du er mer organisert av deg enn jeg er? -I tilfelle er jo det en løsning, spesielt om du skal gå lenge uten lønn.

Skrevet

Jeg ska være hjemme et år ekstra, for vi får ikke barnehageplass...Nå har ikke jeg hatt så veldig mye permisjonspenger heller(ca 8500 mnd) og får jo 3300 i kontantstøtte pluss at jeg kommer til å jobbe en kveld i uka pluss annenhver lørdag, så blir ikke den største forskjellen..

Jeg håper i hvertfall det :)

Skrevet

Var hjemme i 9 mnd ekstra. Enn merket jo det selvfølgelig. For din del ville jeg satt opp et regnskap så dere vet hvor mye dere har i utgifter pr. mnd. jeg har en mann som til tider jobbet en del ekstra i den perioden.

Skrevet

Får jo kontantstøtte nå da.Du har ikke mulighet til å være dagmamma for en på samme alder ved siden av da?

Jeg begynte å jobbe igjen etter et år,men jeg jobber bare 50%,og har mye langfri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...