Slostril Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Reiser til Tyrkia neste lørdag, og tenker på det praktiske vedr. lillegutt sine sovevaner på dagtid. Jeg har nettopp kjøpt (etter tips herfra:)) Carena easy til å ta med. Dere som har brukt denne (har ikke trillet den 1 meter enda..), funker den til at han kan sove i den mens jeg ligger og slanger meg ved bassengkanten? Og finnes det noe tillegsutstyr man kan kjøpe for å dekke ham til i den? Kan jo ikke ha han i solsteiken, men trenger jo heller ikke gjøre det enda varmere for han.. Oh, ja forresten, ett spm til. Jeg har Herqules vogna, men har ikke myggnetting. Kan jeg kjøpe et som er stort nok til å trekke over hele vogna? Evt. hvor? Jeg er grønn på vogner og det som følger med..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes en løs vgnparasoll er et must det får du kjøpt i nesten alle butikker som selger vogner. Myggnett som passer til store vogn får man også kjøpt så og si over alt.. Trillen er god å ligge i den kjøp en tynn sarong eller noe i indis bomull som han kan bruke som teppe..
Slostril Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Ok, da investerer jeg i sarong og myggnetting. Takketakk Mami!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå