Gå til innhold

hvor ofte skifter dere på sengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg rar som gjør det hver uke.. mange synes det er veldig ofte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som pollensesongen er i gang for meg, så skifter jeg hver fredag.... Ellers så skifter jeg annenhver fredag...

Skrevet

Som oftes annen hver uke, noen ganger hver uke.

Skrevet

Jeg bytter også hver uke. Jeg hater tanken på å legge meg i sengetøy som er skittent!

Tenker på all sengemidden, alle de døde hudcellene... blæh!!

Her luftes dynene og putene hver dag, og jeg støvsuger senga en gang i uka!

Skrevet

Som regel er det annenhver uke i vintersesongen hos oss. Nå på sommeren blir det hver uke =)

Bare gjør som du pleier du.. ingen som trenger å bry seg med om hvor hyppig du skifter på senga. Er da du som bestemmer det kan du skjønne, du som gjør jobben også - ikke de ;-)

Skrevet

annen hver uke hele året som oftest!=) Men omm sommern lufter jeg dynene så og si hver enste dag :)

Skrevet

Om sommeren gjør jeg det hver uke, på vinteren annenhver uke. (har pysj om vintern, naken om sommern, hi hi)

Skrevet

Skifter også hver uke, godt med rent sengetøy, sover så mye bedre da =)

Skrevet

Synes hver uke var veldig ofte, men prøver å gjøre det hver 14 dag.. Hater å vakse klær, så gjør jeg det hver uke blir det hengende sengetøy til tørk nesten altid.

Skrevet

Lært av mamma at sengetøy skal skiftes hver uke. Er nok blitt litt slappere som voksen, men får helt fnatt av å ligge i sengetøy som har vært på mer enn 2 uker...får en skikkelig ekkel følelse av at jeg ligger i skitt...:o)

Skrevet

stort sett annenhver uke. hver uke hvis jeg husker på det.

Skrevet

Annenhver uke. Noen ganger oftere om sommeren.

Skrevet

Hver helg... selvfølgelig mener jeg... Vi tilbringer jo noen timer i senga, og tenk på hvor ofte vi skifter klær!

Skrevet

Jeg skifter annenhver uke - syns det holder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...