mummimammo gleder seg til jul Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 er jeg rar som gjør det hver uke.. mange synes det er veldig ofte..
doffine Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Nå som pollensesongen er i gang for meg, så skifter jeg hver fredag.... Ellers så skifter jeg annenhver fredag...
Sommerfugl78 Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Som oftes annen hver uke, noen ganger hver uke.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg bytter også hver uke. Jeg hater tanken på å legge meg i sengetøy som er skittent! Tenker på all sengemidden, alle de døde hudcellene... blæh!! Her luftes dynene og putene hver dag, og jeg støvsuger senga en gang i uka!
Love my kidz Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Som regel er det annenhver uke i vintersesongen hos oss. Nå på sommeren blir det hver uke =) Bare gjør som du pleier du.. ingen som trenger å bry seg med om hvor hyppig du skifter på senga. Er da du som bestemmer det kan du skjønne, du som gjør jobben også - ikke de ;-)
EnLitenPrins Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 annen hver uke hele året som oftest!=) Men omm sommern lufter jeg dynene så og si hver enste dag
mybabyboy Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Om sommeren gjør jeg det hver uke, på vinteren annenhver uke. (har pysj om vintern, naken om sommern, hi hi)
*Kattemor* fikk jente Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Skifter også hver uke, godt med rent sengetøy, sover så mye bedre da =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Synes hver uke var veldig ofte, men prøver å gjøre det hver 14 dag.. Hater å vakse klær, så gjør jeg det hver uke blir det hengende sengetøy til tørk nesten altid.
Reidis Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Lært av mamma at sengetøy skal skiftes hver uke. Er nok blitt litt slappere som voksen, men får helt fnatt av å ligge i sengetøy som har vært på mer enn 2 uker...får en skikkelig ekkel følelse av at jeg ligger i skitt...)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 stort sett annenhver uke. hver uke hvis jeg husker på det.
Propellmamma til 2 Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Hver helg... selvfølgelig mener jeg... Vi tilbringer jo noen timer i senga, og tenk på hvor ofte vi skifter klær!
*RutIetutt* Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skifter annenhver uke - syns det holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå